Gå til innhold

telezoom til nikon D300

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte meg no en nikkor 80-400mm. så får jeg se om den passer, hvis ikke er det jo 14 dagers angrerett så det går fint :p

Hvis jeg ikke blir førnøyd nok med den kjøper jeg nikkor 200-400mm :p

Problem delvis løst. (forstetter kanskje hvis jeg blir missførnøyd :p )

Takker før alle svar. Men måtte tenke litt på penger og, kjøpt bil og til 160.000 kr og uugifter til skole osv så må man spare litt.

Dyrt og være student haha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gissan: Skal jeg ha skylda for at du virrer rundt med 300/4 nå :)

Art_: Til det med stativ i sekken:

Jeg fikk lyst til å legge ut et bilde av Berlebeck stativet mitt, med kamera og 300/4 for skala.

Som du ser så er ikke det så voldsomme greier. Går greit ned i en middels stor sekk. Sammenslått måler det 37cm, og med hode gir det en arbeidshøyde på nærmere 60cm. Stødig som fjell. Faktisk det stødigste stativet jeg noen gang har vært borte i. Veier omtrent 1,2 kg uten hode. Selfølgelig allikevel litt å dra på, men mye mer effektivt enn VR. Du får det hos kikkertspesialisten.

post-70335-1212413891_thumb.jpg

Endret av fototim
Skrevet
Bestilte meg no en nikkor 80-400mm. så får jeg se om den passer, hvis ikke er det jo 14 dagers angrerett så det går fint :p
Grattis :)

Kos deg. Jeg kjenner ikke dette objektivet selv, men har inntrykk av at det har godt ord på seg.

Skrevet

Den 80-400mm er på ønskelista mi også, men er forsåvidt fornøyd med 70-300mm VR.

Får vel se an - du får friste med godord :!:

• 2 uker senere...
Skrevet

før og si det sånn, birsen er 38777 kr i norge. på ebay går den før 7999 dollar. altså med en kurs på 5 kr dollarn så koster den 39995 + 25% mva = 49994 kr! jeg før den vel før innkjøpspris i japan minus 10 % ;) siden jeg er så god kunde der :p

Og i japan er den billig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...