DeTomaso Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Har en diger samling mp3 som jeg ønsker å gjennomgå. Samlingen er stort sett elendig katalogisert. Det jeg ønsker er å kunne laste opp alle filene i en "player" og etterhvert som jeg finner ut hva jeg liker ønsker jeg å f.eks høyreklikke og velge slette fra harddisk eventuelt flytte filen til en egen mappe. Noen som kjenner til et program som kan være greit å bruke? mvh Detomaso
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Mediamonkey. Gitt at tagane er i orden kan du automatisk organisere alle filer etter sjølvvalgt mappestruktur (merk filene og trykk Ctrl + R), og du kan slette filer frå datamaskina.
DeTomaso Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Mediamonkey. Gitt at tagane er i orden kan du automatisk organisere alle filer etter sjølvvalgt mappestruktur (merk filene og trykk Ctrl + R), og du kan slette filer frå datamaskina. Takker Torbjørn. Skal teste Mediamonkey :-) mvh Detomaso
enden Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 De fleste avspillere med bibliotek kan vel dette? Til og med Windows Media Player
DeTomaso Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Mediamonkey. Gitt at tagane er i orden kan du automatisk organisere alle filer etter sjølvvalgt mappestruktur (merk filene og trykk Ctrl + R), og du kan slette filer frå datamaskina. Mediamonkey funket veldig bra til mitt formål!!! Takk for tipset :-) mvh Detomaso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå