Gå til innhold

Hente varer fra omregistrerings-terminal (posten) går det?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har bestillt en del paintball-utstyr, som jeg kommer til og få torsdag (eller i værste fall fredag), og vi skal spille på onsdag.

 

Hvis jeg har "regnet" ganske rett, så skal den være på omlastningsterminalen (eller hva det heter) i trondheim på onsdag.

 

Så det jeg lurer på. går det an og hente ut varene der? eller må jeg vente til den havner på mitt lokale postkontor, som tar 1 dag ekstra?

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme lurte jeg på for noen dager siden. Ringte inn og spurte om det var mulig å hente varene på omlastningsterminalen. Svaret jeg fikk var et brakende nei. Alt av pakker og brev ligger i containere og hadde ikke blitt sortert enda.

 

Du må nok antageligvis kjenne noen innenfor posten for å det ut før det er kommet til postkontoret.

Endret av Luv
Lenke til kommentar
Det går fint ann å hente på omlastingterminalen, forutsetter bare at personalet der ikkje er i dårlig humør/har veldig mye å gjøre.

Kanskje på din lokale postomdelingssentral, men ikke på postterminalen i Trondheim. Som det ble nevnt over her, pakkene ligger i containere enten usortert eller sortert etter postkontor. Og det er mange containere for hvert postkontor, og en rimelig stor arbeidsoperasjon å lete opp en liten pakke. Og ikke en gang postansatte har lov til å ta med egne pakker hjem. Det er først på postkontoret pakkene blir lagt i hyller hvor personalet enkelt kan spore dem opp.

Lenke til kommentar

Bor i Ålesund, men eg har henta pakker på omlastingsterminalen i Oslo også.

I alle tilfeller, hvis du må ha pakken på onsdag, ser eg ingen grunn til ikkje å ta turen ned på omlastingsterminalen å spørre.

Sjekk pakkesporinga når pakka kom fram og kor stor den er så blir det lettare for dei å finne den.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...