BioNor Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Vet dette skal gå, enten ved hjelp av et eller annet program eller noe annet lurt...noen som vet?
Snorre123 Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Vil du ha et motiv fra screensaveren, så er det vel bare å trykke [print screen] og lagre som bilde, men hvis det er hele screensaveren så vet ikke jeg...
consilium Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Husker et program "Dreamrender" eller no sånt. Den lager en 3D-animasjon som bakgrunnsbilde. Ganske fint å se på.
BioNor Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 Jo, har funnet en del bevegende bakgrunner, men skulle hatt et program som gjorde at jeg kunne bruke en ATi screensaver som bakgrunnsbilde...ikke så lenge siden jeg hadde linken, men nå har jeg altså mistet den...(vet det er ressurs-slukende, men med min maskin skulle det gå greit en stund ) , vet åssen man gjør det i Linux KDE, men ikke i XP
robertz Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 prøv dreampels -> http://www.geisswerks.com/drempels/index.html
ponke Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 D-Xpert og robertz, begge deres avatarer er alt for store og dere risikerer å miste det å kunne ha en avatar i det hele tatt! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)
robertz Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 sånn! nå kan dere slutte å syte om størrelsen på avataren min...
ponke Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 sånn! nå kan dere slutte å syte om størrelsen på avataren min... Nei, den er fortsatt for stor, den skal være maks 50x50, men din er 56x40. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)
robertz Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 kan ikke noe for at min er større enn din, trenger ikke å missunelig av den grunn... bedre nå eller sveno ehh.. kjello?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå