Gå til innhold

Adobe Photoshop CS3 Extendet V. problem


Anbefalte innlegg

Heisann. Etter jeg installerte CS3 extended version på laptopen min har den ikke vært den samme. CS3'en min er kjøpt btw, ikke piratkopiert eller noe.

Når jeg installerte den så hadde jeg ikke nett på maskinen, og etter installasjonen kom det opp en "restart your computer for update". Så gjorde jeg det da, men det samme kom opp igjen etter jeg reinstallerte. Dette skjer hver gang jeg logger på PC-en. Så tok jeg og avinstallerte programmet, men det kommer fortsatt opp. Kanskje det er noen update-programmer som ble installert med programvaren som ikke ble uninstalled?

 

Jeg tenkte om jeg installerte CS3 på nytt igjen at dette problemet kom til å bli løst, men når jeg installerte CS3 igjen trengte jeg ikke engang å skrive inn CD key eller noe, det startet seg automatisk igjen etter installasjonen fra CD-en.

 

Trenger hjelp! (Vedlegg: bilde av restart-boksen som kommer opp hver j*** gang. Sykt frustrerende!).

 

post-135592-1212328459_thumb.jpg

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Registringsdataa vert lagra på PC-en, du må deaktivere programvara for å måtte gjere det på ny. Det kan gjerast i PS, er eit val på Help-menyen trur eg.

Jeg prøvde under hjelp funksjonen, men det kom opp en error av et eller annet slag, som gjorde at jeg ikke klarte å deaktivere. Strange.

 

Andre måter jeg kan slette aktiverings-greia på? ...

Lenke til kommentar

Du har ikke kjøpt det og heller ikke piratkopiert?

Har du prøvd en virusscan? Det finnes en del greie online virusscans..Trend har en helt grei, McAfee sin er ok...

Har du scannet laptop'en med adaware?

 

Google, så finner du deg en online virus scan.

Lenke til kommentar
Du har ikke kjøpt det og heller ikke piratkopiert?

Har du prøvd en virusscan? Det finnes en del greie online virusscans..Trend har en helt grei, McAfee sin er ok...

Har du scannet laptop'en med adaware?

 

Google, så finner du deg en online virus scan.

Har Trend MicroPcCillin'. Men tror ikke det er noe virus, er bare at all informasjonen sikkert er lagret en eller annen plass, men jeg får det ikke bort når jeg avinstallerer Photoshop. Eneste måten er vel ikke å reformatere? Siden det tar -tid- ...

 

Også det vil jeg heldst unngå (reformatering).

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Dumt spørsmål kanskje, men har du prøvd å ringe kundeservice? Telefonnummer finn du på sida eg linka til lengre oppe.

Ja, har prøvd å ringe. De skjønner det ikke de heller. Den ene unge damen jeg snakket med sa til slutt: "Du klarer det sikkert til slutt om du prøver litt hardere"...

 

Phaser: Ja, takk for tipset! Skal prøve så snart som mulig dog. jeg ikke har laptopen min her i dag.

Lenke til kommentar

tipper du ikke har fått vekk alt!

først må du avinstallere ALT som har med adobe å gjøre (flash og shockwave kan du la bli igjen) så går du til program files> common files og sletter mappen som heter Adobe

så er det bare å ta en reboot og installere adobe på nytt

Lenke til kommentar

Jeg fant jeg fant! Synderen.

 

post-135592-1212754639_thumb.jpg

 

tipper du ikke har fått vekk alt!

først må du avinstallere ALT som har med adobe å gjøre (flash og shockwave kan du la bli igjen) så går du til program files> common files og sletter mappen som heter Adobe

så er det bare å ta en reboot og installere adobe på nytt

Men om jeg gjør dette, hva med alle andre programmene som Adobe Reader +++ alle andre Adobe programmene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...