NorvegianDad Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Ser de har CD-key til 30$ på gogamer.com (amerikansk side) Har det noe å si for spillet sin del,er det toll på det forresten? Jeg har filene og alt ferdig innstallert.
Cashmere Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Tror ikke det skal ha noe å si hvor du kjøper spillet. Stikk en blyant i rassen min hvis jeg tar feil.
Christeven Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 det har alt og si. Kjøper du fra US har du kun tillgang på US servere, kjøper du fra EU har du kun tillgang på EU servere.
Heart Break Kid Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Da får du frem med blyanten mr. christeven 0_o Jeg tror han planla det fra starten av ... sær fetish ...
NorvegianDad Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 hehe.. takker hvertfall for svar,blir vel ikke aktuelt å kjøpe der da. Så det går på regioner? Dvs at jeg kan kjøpe hvor som helst i europa?
NorvegianDad Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Har sjekket litt rundtom og de koster visst ca det samme uansett hvor du kjøper de.. Enten det er i romania,england eller italia. Det ligger på rundt 220 kr uansett.
Christeven Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 (endret) er vel billigst å kjøpe i norge. alt over 200 kr må du betale toll for, i tillegg til frakt. Endret 1. juni 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå