NothgaliC Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hver gang jeg prøver å starte opp CoD4 får jeg ERROR: Could not find zone 'h:\spill\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff' rett etter at CoD4 banneret dukker opp på skjermen. I CoD4 mappa mi ser jeg at Zone mappa ikke er der i det hele tatt. Har prøvd å reinstallere CoD4 uten suksess. Noen som har en fix? Fungerer å starte opp Bioshock, men ikke CoD4.
wolf5 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Prøv å fixe CoD4 du har lastet ned fra steam. Dvs høyreklikke på gamet inni Steam, properties og en eller annen plass under der trykke av for å sjekke alle filene.
NothgaliC Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 "bekreft integriteten for spillbufferen" eller noe den dur? prøvd, fungerte ikke. skal prøve igjen. så får vi se i morra
wolf5 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Dersom du har spillt mye før og gjerne på custom servere, så kan det være dritt i systemet. Prøve å slette (flytte bort) katalogene som er opprettet under profilen din: "C:\Spill\Steam\steamapps\common\call of duty 4\players\profiles\PROFILENMIN\mods" Noen mapper ala "awe" "pam4" osv.
Xiphac Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Du må sette Steam til Engelsk. File/Settings/Interface .. Velg Engelsk som språket Steam skal bruke. Du må antageligvis laste ned mer av COD4 etter dette,men da skal det virke.
NothgaliC Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Måtte reinstallere Steam for å kunne bytte til engelsk. får se nå om det fungerer. Zone folderen har hvertfall dukket opp i CoD4 mappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå