Gå til innhold

Høytallere til rundt 1000 lappen, bookshelf. Tips? 2x100W amp.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå bygget min egen forsterker på skolen(Corda Audio 2x100W), og trenger noen høytallere til denne. Har et bittelite rom, så har ikke plass til annet enn et par bookshelf høytallere, og evt. en subwoofer(heller ikke behov for de største Cerwin Vega'ene heller :p)

Skal bruke høytallerene til å høre på musikk, se på film, og til spill. Så jeg lurer på om det er noen gode høytallere jeg kan få til denne prisen i norge?

Har allerede sett på dette:

Sony Bookshelf eller Element Bookshelf

MTX 12'' Sub

Pris: 126$ = 647 NOK

Moms: 162 NOK

Toll: 80 NOK

Frakt: 200-300 NOK (?)

SUM: ca. 1200 NOK

 

Men det blir så mye stress osv med å bestille fra USA, så jeg har lyst til å vite om jeg heller bare kan bestille fra Norge en plass, så er det noen som har tips som noen høytallere som selges en plass? Har ikke peiling på norske høytaller nettshops. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
sjekk ut surroung.no og se på Dynavoice F6 (selges også av og til på netthandelen til en billig penge)

skal er vel stort sett det beste kjøpet når budsjettet er rundt en tusing :)

 

Har sett disse høytallerene, hadde vært fine, men jeg har ikke plass til gulvstående høytallere på rommet sånn har har møblerte det nå :p

 

Men jeg har sett på disse høytallerene:

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/smaastativ/

Tror jeg skal kjøpe meg disse:

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm

men jeg vet ikke hvordan lyden er i disse? Ser ut til at de er mest for penga, siden de er med 5.25'' basselement, og er laget av Hi-Fi Klubben :) Passer også bra at vi har en Hi-Fi Klubben butikk i Moss :D Hadde egentlig tenkt til å kjøpe det denne måneden, men jeg har ikke noen penger nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...