Gå til innhold

PC med fire kjerner og fire skjermer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå er tiden inne for å kjøpe seg en ny pc. Da jeg ikke har fulgt alt for godt med på markedet i det siste vet jeg ikke hva som gjelder for tiden. Jeg vil ha et intel-basert system med mulighet for fire skjermer. Hva slags oppsett jeg trenger da er jeg usikker på. SLI? Prosessoren kommer nok til å bli en Q6600 eller Q9300, om jeg ikke blir overtalt til noe annet her. Jeg trenger altså hjelp til hovedkort, skjermkort (et eller flere), ram og psu. Det absolutte pristaket er på 15 000, men trenger ikke nødvendigvis å bruke så mye.

Pcen skal helst vare en tund og kunne dra de fleste spill som er ute for tiden. Den trenger ikke å være helt hgh-end.

 

Mvh

 

Eirik

Endret av EDB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SLI er utelukket hvis du skal ha flere skjermer, ettersom du kun kan ha en skjerm med SLI aktivert. Du må imidlertid ha flere grafikkkort for å ha fire skjermer. Et rimelig og bra system er det i min signatur. Da får du mye bang per buck og du kan ha fire skjermer. Hvis ikke kan du gå på HW.no og se på anbefalinger i "menyen" øverst og trykke på spill-pc. Den er både billig og bra:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...