Gå til innhold

AoC: Hvor er hesten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper hos horse master som er i alle store byer, koster fra 2G til 150G eller noe, også må du betale 1G for og lære og i det hele tatt få ride hest ;)

Billigste har jeg hørt at bare er +5% Run Speed så jeg har ivertfall ikke no hastverk med og kjøpe...

Skrevet

man trenger vel ikke skillen for å ri hest?

Etter hva jeg har hørt så er bare skillen for å kunne gjøre triks på hesten, antaglig angripe etc.

Ellers kunne jo ikke folk ri mammut etc så fort de dinga 40 siden man umulig kan ha gull nok til riding skill på 40

Skrevet

Etter hva jeg har skjønt kan man ri uten riding skill, men vil man ha attack skills beregnet for hester (samme med mammoth og rhino) må man kjøpe skillen også.

Skrevet

Kjøpte i hvert fall hest i går og da fikk jeg beskjed om at jeg må ha "Basic Riding". Så da er det å grinde 95s til for å få det da...

Skrevet
Kjøpte i hvert fall hest i går og da fikk jeg beskjed om at jeg må ha "Basic Riding". Så da er det å grinde 95s til for å få det da...

Hvor kjøpte du den?

Kan du vise meg screensot?

Skrevet

Er en Stable Master i de tre store byene. Kjøpte min i Conarch Village. Men har ikke akkurat noe screenshot av han nå :p kan sikkert legge ut et senere i dag hvis ingen andre har gjort det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...