Gå til innhold

opptak av mobil samtale?


Anbefalte innlegg

Finnes det et program som jeg kan ha på hele tiden som tar opp mine mobil samtaler? det er tungvint og trykke alternetiver og så vidre.

 

et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en

 

 

 

 

takk på fårhånD!

 

 

Edit: Jeg har en sony k750i

Endret av SKRULLIS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en

Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag.

Lenke til kommentar
et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en

Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag.

 

 

ok men kan du svare på dette ? :S Finnes det et program som jeg kan ha på hele tiden som tar opp mine mobil samtaler? det er tungvint og trykke alternetiver og så vidre.

Lenke til kommentar
Well, ja. Men du må si fra om at du tar opp, hvis ikke er det ulovlig

Opptak av samtale man selv deltar i er ikke nødvendigvis forbudt. Det er bare opptak av samtale man selv ikke deltar i som er forbudt i følge straffeloven. Men opptak av samtale man selv deltar i faller inn under personvernloven. I hovedsak er det ikke lov å ta opp samtaler dersom man ikke informerer andre parter om det, med mindre man har lovhjemmel for å gjøre opptaket. Opptak kan bare gjøres dersom man har en saklig grunn, opptakene må være relevant for formålet, og kan bare oppbevares så lenge det er grunn for det. http://www.datatilsynet.no/templates/article____1071.aspx er en fin retningslinje fra datatilsynet.

lol nei de ringer til meg da gjør jeg hva jeg vil

kommer du neppe særlig langt med

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en

Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag.

 

 

 

Hei!

 

Finnes det et slikt program til SE W890i?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var det noen som viste om et program el. som kan ta opp samtaler på en slik telefon? (det er som SKRULLIS sier en "Spill inn" funksjon på telefonen, men hvis det finnes noen apps. som kan gjøre dette bedre. (Ta opp alle samtaler, kun spesifiserte samtaler eller lignende?)

 

Med det "programmet" som er i telefonen så blir det kjørende på top, og man kan ikke gjøre annet når dette er i opptaksmodus, som f.eks. gå inn i menyer, sette på hold osv.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...