Gå til innhold

Delta Force 2


Anbefalte innlegg

Er det ingen som spiler Df2 eller LW her? ser plenty omtale om CS men svært lite om DF2, lastet ned videon som omhandler juksing i CS LOL , trodde DF2 hadde problemmer med juksing NOPE barnemat i forhold til CS... Liker 50Cal og snipe litt, tipper du trenger litt skills med det på 900m og bevegelig target.. Har ikke prøvd CS så jeg vet ikke hvordan det er der, men vet hvordan det er i DF2. Noen Norske Klaner her ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en gammel DF1 fan, som har vært med siden det kom ut i Norge. Har alle 3 spillene i serien, men ingen av etterfølgerene klarte å leve opp til forventningene og heller ikke måle seg med orginalen.

DF2 var ubrukelig på min pc da det kom ut, og jeg måtte oppgradere skikkelig før jeg klarte å spille det online. Det ble aldri noe stort DF2 miljø online.

Spillet krevde for mye og var plaget med bugs. Men til forskjell fra DF1 så var det ganske bra å spille det i singelplayer. Da DF3 kom ut så var DF miljøet delt opp i flere grupper, noen spillte DF1, noen DF2 og andre hadde sluttet og var flyttet over til CS.

 

Det som til slutt tok rotta på DF miljøet var en flom av Trainers. Nova klarte aldri å komme ut med et godt anticheater program.

 

I det siste har jeg begynnt å spille DF1 igjen, og har nesten ikke sett noen som jukser der. Tror flesteparten har flyttet over til DF3.

Får håpe de holder seg der :wink:

 

En av de gamle klanmedlemmene mine spiller fortsatt DF3 aktivt, han er i en 100% norsk klan.

 

Link : http://computer.no/nat

 

Du kan jo forhøre deg der om hvor, de fleste norske spiller nå.

 

 

Må bare få si at selv om grafikken i DF1 er forferdelig dorlig, så er det få online spill som har samme evne til å suge fast i spilleren i et skikkelig krigsmiljø. og hvis du liker CTF så finnes det ingen spill som kan måle seg med DF1. Selv ikke de 2 nye versionene.

 

Og jeg skulle jo vite det siden jeg har 300+ spill :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...