Gå til innhold

Retarded GTA IV bugs.


Anbefalte innlegg

Største problemet mitt i GTA IV kan vel neppe kalles for en bug, men heller elendig AI på andre bilister i byen. Ødela litt av inntrykket når det er kolisjoner på hvert gatehjørne og når biler man skal skygge kjører seg fast i lyktestolper og div. Blir litt for dumt når jeg må presse biler ut av veien for å kunne fortsette og skygge en annen bil, etter at den bilen har stått fast i 10 min..

 

En annen ting som irriterte meg veldig er bomstasjonene. ved 9 av 10 ganger skjer følgende. Det står 1 bil der når jeg kommer kjørende og bommen er åpen. Bilen som står der har ingen planer om å kjøre videre før jeg stopper en viss avstand fra den bilen. Og jeg må stoppe opp helt for at bilen foran skal kjøre videre. Var enkelte ganger jeg stoppet for nærme og måtte rygge litt tilbake for at bilen foran skulle kjøre. Dette skjedde ofte for meg og var mildt sagt plagsomt :p

 

Klare bugs opplevde jeg ellers lite av. Eneste jeg kommer på i farten var på et innendørs mission hvor jeg skulle rømme fra en bygning før politiet dukket opp. Endte opp i et blodbad hvor jeg sto i etasjen over inngangen, hvor politiet kom strømmende inn. Det ble mange lik i den trappen og ble det mange nok så nærmest eksploderte alle likene og fløy veggimellom, uten noe form for eksplosiver vel og merke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...