Frederick_ Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Da lurer jeg på, der det noen som spiller på PvE Bori ? Virker som det er få nordmenn, møtt på noen, untatt de fra guilden da, ellers så er folk flinke til å skrive engelsk i chatten iallefall. Name: Silon Guild: Deus Irae Class: Ranger Level: 45 Name: Panio Guild: Deus Irae Class: Priest Of Mitra Level: 26
Ninjahamster Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Vi har en guild (Norwegian Legacy) med en del norske folk der. Mange fra FF XI og noen bekjente av disse igjen. Inntil videre tar vi altså bare inn de fra FF XI og bekjente av disse da det mest sannsynlig vil holde en stund. Har også truffet på en del andre nordmenn under quests og slikt. Synes det virker som en grei server så langt
Crispin Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Spiller også på Bori med noen venner, Ranger level 18 så langt.
Frederick_ Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 koselig at det er flere norske på serveren
Olsenhower Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 På Bori jeg også siden 17. mai, levler opp en HoX for tiden. Har ikke truffet noen idioter ennå, men gi meg tid så skal jeg nok klare å spore dem.
Dec Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Flott å se at det er flere nordmenn på Bori, stabil server og fin stemning blant innbyggerne... Anbefales!
vikingkylling Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Spiller for tiden bare prøvemåneden (og fikk spillet i går), men det frister å spille en stund. Er en del ting jeg ikke liker helt, men andre ting gjør opp for det. Men for øvrig: Name: Khormur Guild: (startet i går, så hva tror du?) Race: Stygian Class: Necromancer Level: 1 (Jeg "må" ha en necro så fremt det lar seg gjøre i alle rollespill, så jeg lagde ham for å ha det gjort.) Name: Annah Race: Stygian Class: Tempest of Seth Level: 5 Name: Annabeth Race: Cimmerian Class: Ranger Level: 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå