Gå til innhold

knust (invendig) display nokia 6300


Anbefalte innlegg

Greidde på en merkelig måte å miste tlf og tråkke på den....(ja, godt gjort :whistle: ) Jeg lurer på om det er noen mulighet for at det går an å reparere? Jeg har hørt at slike skader ikke kan repareres :hmm: Selve tlf vart egentlig litt bøyd, men den funker som bare det...kan ringe med den, og ta i mot samtaler. Kan helt sikkert sende og ta i mot sms også, men da kommer jo problemet - ser ikke en døyt på skjermen.

Noen som vet om det er verdt å kontakte et verksted? Og ev hvilket verksted som er verdt å kontakte? Tlf er trass alt ikke så vanvittig dyr at det gjør noe, så er ikke så kin på å bruke maaange hundrelapper på å få fikset den:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde mobilen kostet fra 2500 kr og oppover hadde jeg nok kunne betalt 600kr....

 

 

Kjøp LCD-display her og bytt selv, det er egentlig enkelt.

 

Flott. Kjøpte et display og et skrusett i dag. Så da håper jeg jeg får orden på den ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan være dårlig kontakt et sted..

 

Byttet display på en 6270 tror jeg det var, da var også bakgrunnslyset i display borte etter jobbe, tok display ut og inn igjen så virket det fint.

 

Men kan jo også være at du har fått et defekt display.

 

Har dessverre ikke noe godt svar på hvordan du skal finne ut av det, mulig andre her kjenner til hva problemet kan være.

 

:)

Lenke til kommentar

Hadde det bare funket på min og :glare: Har prøvd å tatt det ut og inn igjen flere ganger, men ingen forskjell dessverre. Når jeg setter i det knuste displayet, ser jeg liksom at lyset kommer på. Men når jeg da setter inni det nye igjen, er der likom ingenting... man kan se en anelse av lys men.... ikke noe som hjelper. :huh:

Irriterende...trodde det skulle vere i boks jeg nå da men...dukker alltid opp noe ;)

Lenke til kommentar
Nok en grunn til å benytte seg av et verksted i steden for å mekke selv.

 

Ikke viss det er tlf som er hovedproblemet ;) Da hadde jeg måtte betalt en STIV pris for å få det bekreftet. Gidder ikke betale opp mot tusen spenn for å fikse en tlf til litt over 1000. Men det er nå bare meg. Fritt valg for hver enkelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...