Bardis Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Går det an å installere counter strike source uten å måtte fylle opp harddisken med half life 2? Føles så dumt å måtte bruke så mye plass når jeg aldri spiller half life spillet Noen som vet ?
Jooakim Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 I Steam går vel dette fint? Jeg har i hvert fall en konto med CS:S installert, og jeg tror ikke HL2 er installert der.
Bartin Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Om du innstalerer med CD får du opp et vindu hvor du krysser av for hvilke spill du vil innstalere
Bardis Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Om du innstalerer med CD får du opp et vindu hvor du krysser av for hvilke spill du vil innstalere Ja, bare mente at Half Life 2 er krysset av fast, at jeg kun har muligheten til å velge Source i tillegg.. Men mulig jeg tar feil.. Har bestilt nye pcdeler, så får ikke sjekka før jeg får alle delene og satt den sammen
Matsemann Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Half Life 2 og Source kjører på samme motor, så om du laster ned/installerer den ene laster du ned/installerer du praktisk talt den andre. Så det blir ikke brukt noe særlig større plass.
Jooakim Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Om en installerer HL2 etter CS:S, tar det vel rundt en GB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå