Gå til innhold

har kjøpt wow account, men hvor er accounten ?


Anbefalte innlegg

Ok, så viss jeg kjøper en wow-konto, overfører pengene via bank til bank, rett inn, og han sier jeg skal få kontoen når han har fått pengene.

 

Viss han aldri gir meg den wow-kontoen, etter jeg har overført pengene, er det noe jeg kan gjøre for å få pengene tilbake ? eller har jeg blitt lurt trill rundt ? uten en forsikring ?

Endret av axxls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, så viss jeg kjøper en wow-konto, overfører pengene via bank til bank, rett inn, og han sier jeg skal få kontoen når han har fått pengene.

 

Viss han aldri gir meg den wow-kontoen, etter jeg har overført pengene, er det noe jeg kan gjøre for å få pengene tilbake ? eller har jeg blitt lurt trill rundt ? uten en forsikring ?

 

Med paypal så har jeg hørt folk kan trekke pengene sine tilbake før dem har havnet på personens bank konto, dvs dem bare er på paypal kontoen.

Så hvis jeg hadde solgt ville jeg ikke stolt til å gi personen konto info før pengene var trygt på bank kontoen min, ellers kan dem stikke av med konto og pengene i behold. :roll:

 

Men ja det må nok stoling til fra begge sider når man skal drive med kjøp/salg av kontoer, begge kan bli lurt.

Endret av Kvikkeh
Lenke til kommentar

Mjyeah, begge partene er avhengige av at den andre ikke svindler dem.

 

Jeg tror jeg fant den aller beste måten å løse dette problemet på. I stedet for å kjøpe andre sine accounts kjøper jeg de av Blizzard. Det er tryggere, billigere og i tilleg får du faktisk spilt på den selv, noe du ikke får om du kjøper en som er ferdiglaget. Jeg kjøper også in-game gold av Blizzard. For litt over hundre kroner i måneden gir de meg massevis av gold, de har bare gjemt det i små mengder i forskjellige mobs så det ikke skal virke mistenksomt :thumbup:

Lenke til kommentar
Mjyeah, begge partene er avhengige av at den andre ikke svindler dem.

 

Jeg tror jeg fant den aller beste måten å løse dette problemet på. I stedet for å kjøpe andre sine accounts kjøper jeg de av Blizzard. Det er tryggere, billigere og i tilleg får du faktisk spilt på den selv, noe du ikke får om du kjøper en som er ferdiglaget. Jeg kjøper også in-game gold av Blizzard. For litt over hundre kroner i måneden gir de meg massevis av gold, de har bare gjemt det i små mengder i forskjellige mobs så det ikke skal virke mistenksomt :thumbup:

 

haha, genialt! men du kjoeper jo ikke kontoer av dem, du laaner jo bare saa vidt jeg vet.

til traad-starter; jeg ler av deg!

Lenke til kommentar
Mjyeah, begge partene er avhengige av at den andre ikke svindler dem.

 

Jeg tror jeg fant den aller beste måten å løse dette problemet på. I stedet for å kjøpe andre sine accounts kjøper jeg de av Blizzard. Det er tryggere, billigere og i tilleg får du faktisk spilt på den selv, noe du ikke får om du kjøper en som er ferdiglaget. Jeg kjøper også in-game gold av Blizzard. For litt over hundre kroner i måneden gir de meg massevis av gold, de har bare gjemt det i små mengder i forskjellige mobs så det ikke skal virke mistenksomt :thumbup:

 

jeg vil anbefalle dette forslage på det høyeste !

 

jeg har prøvd det selv og den virker perfekt, og blizzard har en ikke svindlings policy !, du vil ikke oppleve noen problemer og folk vil ikke kalle deg ebayer fordi du ikke kan spille din class.

 

sorry for det der, den beste måten er og gjøre det med en norsk person. Da kan dere muligens møttes eller prate i telefon, og eventuelt "prøve" kontoen.

Lenke til kommentar
Ok, så viss jeg kjøper en wow-konto, overfører pengene via bank til bank, rett inn, og han sier jeg skal få kontoen når han har fått pengene.

 

Viss han aldri gir meg den wow-kontoen, etter jeg har overført pengene, er det noe jeg kan gjøre for å få pengene tilbake ? eller har jeg blitt lurt trill rundt ? uten en forsikring ?

viss du ikke kjenner personen og han er privatperson så har du nok gått på en smell..

 

blizzard gjør ikke noe paypal trur jeg heller ikke gjør noe ikke ebay heller fordi det er ULOVLIG

Jeg skjønner ingenting av denne setningen.

mener du at det ikke er ulovlig?

eller le du forvirret av mangelen på teinsetting? (da har du problemer med alle mine inlegg også)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

"paypal trur jeg heller ikke gjør noe ikke ebay heller"

Jeg ler ikke av mangelen på tegnsetting, men jeg forstår ærlig talt ikke hva dette skal bety. :O

 

 

Skjønte det nettopp etter nøye gransking.

"Blizzard gjør ikke noe. Jeg tror ikke Paypal gjør noe, og ikke ebay heller, fordi det er ULOVLIG

Lenke til kommentar
Mjyeah, begge partene er avhengige av at den andre ikke svindler dem.

 

Jeg tror jeg fant den aller beste måten å løse dette problemet på. I stedet for å kjøpe andre sine accounts kjøper jeg de av Blizzard. Det er tryggere, billigere og i tilleg får du faktisk spilt på den selv, noe du ikke får om du kjøper en som er ferdiglaget. Jeg kjøper også in-game gold av Blizzard. For litt over hundre kroner i måneden gir de meg massevis av gold, de har bare gjemt det i små mengder i forskjellige mobs så det ikke skal virke mistenksomt :thumbup:

 

Selfquote

 

Jeg tror vi finner roten til denne forvirringen i mitt ironiske (gud redde meg for noen retards dere er) innleg om å kjøpe accounts av Blizzard. Jeg burde kanskje vite bedre enn å prøve meg på en spøk her på forumet uten å gjøre det helt klart hva jeg mener. Hva med å sette ett stort ".....NOT!" i slutten av de ironiske postene mine?

Lenke til kommentar
blizzard gjør ikke noe paypal trur jeg heller ikke gjør noe ikke ebay heller fordi det er ULOVLIG

 

det ahn mener er at verken lizzard, paypal eller eay, vil gjøre noe med saken vist han klager.(?)

 

men hvordan koblet han disse inn? er det ikke snakk om å kjøpe kontoen av en venn?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...