Gå til innhold

Hvor lang tid tar et brev/pakke fra USA?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bestilte en liten ting på nett fra USA - LA.

 

Det kjøpte jeg for ca 1 uke siden, men ble først sendt i går. Hvor lang tid tar det før jeg kan forvente t pakken er hos meg ? Skal nemlig reise bort 9. juni.

 

Hvor lang tid tar det vanligvis for en pakke å bli sendt fra USA (LA) til Norge (Trondheim) ?

 

"shipping today, 5/28/08 by First Class Mail"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt fra 5 dager til 14 dager, er aldri godt å si. Når jeg handler fra statene så bruker jeg alttid samme måte og sende på og det varierer fra gang til gang omtrendt, men snittet ligger på ca. 10 dager vil jeg tro, så med litt flaks så har du den i tide :)

 

Så lenge den er under 200 grensa, hvis den er over og det står på pakken så vil den ta en tur innom posten godssentral for beregning av mva så da kan du plusse på enda noen dager.

Lenke til kommentar

Takk, pakken er liten og godt over 200 grensa. $18 dollar + frakt. Med kursen for tiden er det nok ikke et problem.

 

28 29 30 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - 12 dager, så regner med at det går bra. Blir sikkert litt smånervøs når den ikke er her den 7, men så åpner jeg postkassen den 9. og ... der var den ... ikke. Ser det for meg, har som regel uflaks på sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...