Gå til innhold

AoC: Hvordan er kamp fra hesterygg?


Anbefalte innlegg

På E3 var det demo filmer hvor man sveipet med sverd mot folk mens man rei. Det skulle visstnok gjøre mer skade basert på hvor stor hastighet man har.

 

Hvordan er resultatet ved release?

 

Kan man skyte fra hesterygg som i Zelda, og blir det isåfall i førsteperson?

 

Kan man bruke polearm til å slå folk av hesten sin som i ridder-duel?

 

Kan Herald of Xotli morphe mens han rir?

 

Er det noen mekanismer for å få folk av hesten eller blir det som i Ultima Online der man rir mesteparten av kampen?

 

Kan hesten angripes eller er det bare en glorifisert speedbuff?

Endret av Aran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror hestekamp er tatt ut av ligningen. Men man kan skyte med bue og sånt fra hesteryggen.

 

Ellers beveger hesten seg like fort som man går(bugga dritt hest).

 

 

What? Er det mulig? Det skal da ikke være sånn?

 

 

Nei det er ikke mulig , er bare at folk tar av bare en liten bug som blei introdusert for noen dager siden ,er bare ta ut og holstre våpenet ditt så løpern som normal ( ca 130% )

 

og man kan fighte med den. du har endel attacks, har ikke testet så mye av det , men kan få testet litt når jeg kommer hjem seinere idag. eneste som er noe dritt er at man blir kjapt kastet av i kamp.

Lenke til kommentar
Tror hestekamp er tatt ut av ligningen. Men man kan skyte med bue og sånt fra hesteryggen.

 

Ellers beveger hesten seg like fort som man går(bugga dritt hest).

 

 

What? Er det mulig? Det skal da ikke være sånn?

 

 

Nei det er ikke mulig , er bare at folk tar av bare en liten bug som blei introdusert for noen dager siden ,er bare ta ut og holstre våpenet ditt så løpern som normal ( ca 130% )

 

og man kan fighte med den. du har endel attacks, har ikke testet så mye av det , men kan få testet litt når jeg kommer hjem seinere idag. eneste som er noe dritt er at man blir kjapt kastet av i kamp.

 

Godt å høre!

 

Angående det å bli kastet av i kamp er forsåvidt greit...Hovedformålet med å angripe til hest må være det innledende "charge" hvor man rir forbi fienden i det man svinger sverdet med påfølgende skade...når man er forbi hopper man av hesten og angriper ham til fots. Dette er helt greit i mine øyne...da jeg vanskelig kan se hvordan elelrs spillet skulle blitt noenlunde balansert.

Lenke til kommentar
Tror hestekamp er tatt ut av ligningen. Men man kan skyte med bue og sånt fra hesteryggen.

 

Ellers beveger hesten seg like fort som man går(bugga dritt hest).

 

 

What? Er det mulig? Det skal da ikke være sånn?

 

 

Nei det er ikke mulig , er bare at folk tar av bare en liten bug som blei introdusert for noen dager siden ,er bare ta ut og holstre våpenet ditt så løpern som normal ( ca 130% )

 

og man kan fighte med den. du har endel attacks, har ikke testet så mye av det , men kan få testet litt når jeg kommer hjem seinere idag. eneste som er noe dritt er at man blir kjapt kastet av i kamp.

 

Godt å høre!

 

Angående det å bli kastet av i kamp er forsåvidt greit...Hovedformålet med å angripe til hest må være det innledende "charge" hvor man rir forbi fienden i det man svinger sverdet med påfølgende skade...når man er forbi hopper man av hesten og angriper ham til fots. Dette er helt greit i mine øyne...da jeg vanskelig kan se hvordan elelrs spillet skulle blitt noenlunde balansert.

 

men en ting er at hesten hånteres som en hest , hmm vanskelig og beskrive , men i små omeråder så kan du ikke akkurat snu på en femøring, så det virker ikke akkurat noe særlig å bruke hest til fighting hvis det ikke er store åpne omeråder det er snakk om.

Endret av snoke
Lenke til kommentar
Tror hestekamp er tatt ut av ligningen. Men man kan skyte med bue og sånt fra hesteryggen.

 

Ellers beveger hesten seg like fort som man går(bugga dritt hest).

 

 

What? Er det mulig? Det skal da ikke være sånn?

 

 

Nei det er ikke mulig , er bare at folk tar av bare en liten bug som blei introdusert for noen dager siden ,er bare ta ut og holstre våpenet ditt så løpern som normal ( ca 130% )

 

og man kan fighte med den. du har endel attacks, har ikke testet så mye av det , men kan få testet litt når jeg kommer hjem seinere idag. eneste som er noe dritt er at man blir kjapt kastet av i kamp.

 

Godt å høre!

 

Angående det å bli kastet av i kamp er forsåvidt greit...Hovedformålet med å angripe til hest må være det innledende "charge" hvor man rir forbi fienden i det man svinger sverdet med påfølgende skade...når man er forbi hopper man av hesten og angriper ham til fots. Dette er helt greit i mine øyne...da jeg vanskelig kan se hvordan elelrs spillet skulle blitt noenlunde balansert.

 

men en ting er at hesten hånteres som en hest , hmm vanskelig og beskrive , men i små omeråder så kan du ikke akkurat snu på en femøring, så det virker ikke akkurat noe særlig å bruke hest til fighting hvis det ikke er store åpne omeråder det er snakk om.

 

Dette er jo også "realistisk" hehe :)

Lenke til kommentar

Har fått testet litt nå og man kan attacke som vanlig ifra hesteryggen ( combos er ikke tilgjengelig tough )

 

horse abilites:

 

Cavalry Charge: The mount charges towards the target , smashing inti it with devastation effect.. testet og jo den knocker motstanderen tilbake og gjør noe dmg.

 

Hind leg kick: The mount uses its powerfull rear legs to kick at the target behind it , gjør bra damage det også. edit: ser ut som den gjør ca samme dmg som charge og den også kaster motstander litt tilbake.

 

trample: The mount rears backwards and brings its forelegs smashing down upon the target , dette er det som gjør mest dmg.

 

 

så absolutt dette virker brukanes i store siege raids etc :)

Endret av snoke
Lenke til kommentar
Har fått testet litt nå og man kan attacke som vanlig ifra hesteryggen ( combos er ikke tilgjengelig tough )

 

horse abilites:

 

Cavalry Charge: The mount charges towards the target , smashing inti it with devastation effect.. testet og jo den knocker motstanderen tilbake og gjør noe dmg.

 

Hind leg kick: The mount uses its powerfull rear legs to kick at the target behind it , gjør bra damage det også. edit: ser ut som den gjør ca samme dmg som charge og den også kaster motstander litt tilbake.

 

trample: The mount rears backwards and brings its forelegs smashing down upon the target , dette er det som gjør mest dmg.

 

 

så absolutt dette virker brukanes i store siege raids etc :)

Glimrende! :D

 

Det at hesten snur seg som en ekte hest går sikkert på å ungå kiting. Det blir vel mer til hit and run. Tenk deg å få tre-fire mann til å komme på rekke og rad og høgge etter en forsvarer i Siege ^^ Kan jo bli reineste slaget ut av sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...