Gå til innhold

[GTA]Playboy eller Dwayne?*Spoiler*

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Spoiler pga spoilete innhold

Jeg er nå på det oppdraget hvor jeg skal velge imellom Playboy X og Dwayne, hvem skal jeg ta?

Jeg hørte at hvis jeg tar pengene til Dwayne, får jeg 500.000, og dermed en achievemt, men skal jeg drepe Playboy X da`?

Takker for svar:P

Endret av Bruker-127711
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Endret av Zeph
Skrevet
500 000 får du uansett, med mindre du bruker en haug med penger på våpen og sjukehus.

Ikkje nødvendigvis, eg fekk ikkje 500 000 i løpet av storyen. Etterpå var det derimot ikkje noko problem.

Du får:

20 000 for å drepe Dwayne

Huset til Playboy X pluss Dwayne som venn for å drepe Playboy X

Dei 20 000 betyr ingenting, når du går i gang med oppdragene til stevie får du nesten 10 000 i snitt per bil, du treng ikkje bekymre deg for 500 000-achievement. Eg klarte den riktignok ikkje, brukte enormt med pengar på sjukehus og våpen (RPG og granater). Brukte og mykje etter eg var ferdig med storyen, før eg byrja på bilane til Stevie.

Skrevet

Jeg er nå på det oppdraget hvor jeg skal velge imellom Playboy X og Dwayne, hvem skal jeg ta?

Jeg hørte at hvis jeg tar pengene til Dwayne, får jeg 500.000, og dermed en achievemt, men skal jeg drepe Playboy X da`?

Kor i all verda har du høyrt at du får 500.000 om du tek pengane til Dwayne?

Du får 25000 for å drepe Dwayne, og dei får du av Playboy X. 500.000 er vel litt voldsomt å få for å drepe ein fyr, og Dwayne har nok langt ifrå 500.000 i og med at han har vore i fengsel ei stund, og mista alt han hadde.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kor i all verda har du høyrt at du får 500.000 om du tek pengane til Dwayne?

Du får 25000 for å drepe Dwayne, og dei får du av Playboy X. 500.000 er vel litt voldsomt å få for å drepe ein fyr, og Dwayne har nok langt ifrå 500.000 i og med at han har vore i fengsel ei stund, og mista alt han hadde.

nei, det var bare fetteren min som sa det til meg, han tok feil/ jeg hørte feil:)

Skrevet

Tok Dwayne. Uansett, er det fryktelig kjedelig å spørre om hvem man skal drepe? Litt av konseptet med valgmulighetene er at man kan være glad/angre på det etterpå evt. Litt mer eventyr ut av det lzm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...