Gå til innhold

Noen butikker i Oslo som har AoC inne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som topic sier. Noen butikker i Oslo (sentrum) som har dette inne? Det virker til å være utsolgt overalt. =/
Veit ikke, men jeg trur det var meningen at denne torsdagen skulle det komme ny forsending med Conan til en rekke butikker.

 

Jeg tok en kvikk sjekk på elkjøp sine sider og det ser ut som de har det i Oslo.

ref

Lenke til kommentar
Som topic sier. Noen butikker i Oslo (sentrum) som har dette inne? Det virker til å være utsolgt overalt. =/
Veit ikke, men jeg trur det var meningen at denne torsdagen skulle det komme ny forsending med Conan til en rekke butikker.

 

Jeg tok en kvikk sjekk på elkjøp sine sider og det ser ut som de har det i Oslo.

ref

 

Ok, takker. Sjekket Elkjøp selv også, men gidder ikke dra helt til Skøyen. Lurte på om det kanskje fantes på Spaceworld, EBgames eller Gamestop etc? Men hvis de muligens får det inn på CB i løpet av dagen burde jo det også gå.

Lenke til kommentar

Har mange butikker vært utsolgte i Oslo (eller i Norge ellers også for den saks skyld) så langt? På lanseringsdagen og dagen etter var det visstnok mange butikker som fortsatt hadde på lager så vidt jeg har skjønt, men hvordan står det til nå?

Lenke til kommentar
Har mange butikker vært utsolgte i Oslo (eller i Norge ellers også for den saks skyld) så langt? På lanseringsdagen og dagen etter var det visstnok mange butikker som fortsatt hadde på lager så vidt jeg har skjønt, men hvordan står det til nå?

 

Vel, som du kanskje forsto av første innlegget mitt, så er det ikke tilgjengelig så mange plasser.

Lenke til kommentar
Kompis av meg kjøpte det på spaceworld @ tveita senteret..

 

Var godt over 50 igjen da iallfall

 

Takk for svar, alle sammen. Skal sjekke Spaceworld storgata. Noen som vet om det finnes på Aker Brygge eller der i nærheten? Evt. paleet?

 

Liten oppdatering. De er utsolgt i Spaceworld storgate, EBgames byporten og Gamestop Gunnerius.

Lenke til kommentar
Kompis av meg kjøpte det på spaceworld @ tveita senteret..

 

Var godt over 50 igjen da iallfall

 

Takk for svar, alle sammen. Skal sjekke Spaceworld storgata. Noen som vet om det finnes på Aker Brygge eller der i nærheten? Evt. paleet?

 

Liten oppdatering. De er utsolgt i Spaceworld storgate, EBgames byporten og Gamestop Gunnerius.

sjekk Elkjøp Carl Berner.. Hadde en haug for to dager siden!

Lenke til kommentar
Kompis av meg kjøpte det på spaceworld @ tveita senteret..

 

Var godt over 50 igjen da iallfall

 

Takk for svar, alle sammen. Skal sjekke Spaceworld storgata. Noen som vet om det finnes på Aker Brygge eller der i nærheten? Evt. paleet?

 

Liten oppdatering. De er utsolgt i Spaceworld storgate, EBgames byporten og Gamestop Gunnerius.

sjekk Elkjøp Carl Berner.. Hadde en haug for to dager siden!

 

Alt er utsolgt. :no:

Lenke til kommentar
Kompis av meg kjøpte det på spaceworld @ tveita senteret..

 

Var godt over 50 igjen da iallfall

 

Takk for svar, alle sammen. Skal sjekke Spaceworld storgata. Noen som vet om det finnes på Aker Brygge eller der i nærheten? Evt. paleet?

 

Liten oppdatering. De er utsolgt i Spaceworld storgate, EBgames byporten og Gamestop Gunnerius.

sjekk Elkjøp Carl Berner.. Hadde en haug for to dager siden!

 

Alt er utsolgt. :no:

 

Hmm. Da har jeg prøvd enda flere steder, og de later til å være utsolgt overalt! Er det noen som kan huske å ha sett eksemplarer i butikkene i dag (eller sent i går?). Igjen, hovedsaklig i området rundt Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Kompis av meg kjøpte det på spaceworld @ tveita senteret..

 

Var godt over 50 igjen da iallfall

 

Takk for svar, alle sammen. Skal sjekke Spaceworld storgata. Noen som vet om det finnes på Aker Brygge eller der i nærheten? Evt. paleet?

 

Liten oppdatering. De er utsolgt i Spaceworld storgate, EBgames byporten og Gamestop Gunnerius.

sjekk Elkjøp Carl Berner.. Hadde en haug for to dager siden!

 

Alt er utsolgt. :no:

 

Hmm. Da har jeg prøvd enda flere steder, og de later til å være utsolgt overalt! Er det noen som kan huske å ha sett eksemplarer i butikkene i dag (eller sent i går?). Igjen, hovedsaklig i området rundt Oslo sentrum.

 

Bump. Noen som har oppdateringer i dag, lørdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...