Gå til innhold

Eit enkelt videoredigeringsprogram. Kodek prblem med Movie Maker.


Anbefalte innlegg

No har eg gjennoppretta denne tråden igjen. Har 1-3 dagar på å fullføre prosjektet mitt, men manglar eit enkelt videoredigeringsprogram

 

Movie Maker problem :hrm:

sdghsfgsdf.jpg

 

Kva slags lydfil er eg nødt å bruke for å få ei lydfil inn i powerpoint? Her er feilmelding og litt om ei lita fil eg tenkte eg skulle ha innpå:

xcfvfsd.jpg

 

Dårleg bilete :hrm: Ingenting skal visst stemme.. Det som står er: Powerpoint cannot insert a sound from the selected file. Verify that the path and file format are correct, and then try again. På det nedste bilete står det kva slags filtype det er. Der står det "Winamp Media File"

 

- Takk.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva slags videoklipp er det snakk om? Reknar med du har prøvd Windows Moviemaker?

 

har ei avi fil. når eg lasta opp i movie maker gjekk det ikkje.. fjerna det med ein gang. gidde ikkje sitte å finne ut feilen av eit program som skal fungere

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Nei, huff. Dette orkar eg ikkje stresse med. Får heller be om utsetjing. Er det nokre som gidd å linke til eit (par) forslag, så eg kan sjå på dei i morgon/iløpet av neste veke? Har sett nokre guidar, men dei er jo blitt 2 år gamle.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Vil du ha god hjelp er det ein fordel å skrive meir nøyaktig kva som skjer (det vil seie, skriv ned feilmeldinga meir nøyaktig, eller ta skjermskot), men det går vel greit her, ettersom me fekk vite at det er XviD. Både Moviemaker og Virtualdub skal kunne opne AVI-filer med XviD-video utan problem, so det er kanskje noko problem med kodekane du har installert på maskina. Om du har installert ein kodekpakke, kan du prøve å avinstallere denne og installere ffdshow i staden.

Lenke til kommentar

Ro ned, ikkje sikkert nokon som har peiling stikk innom so raskt. Powerpoint-spørsmålet har heller ingenting med videoredigering å gjere, lag ein ny tråd i Programvare-forumet. Det er større sjanse for at du får hjelp der. Når det gjeld det som er tema i tråden: Har du prøvd å avinstallere alt av kodekar og installere kun ffdshow etterpå?

Lenke til kommentar
Ro ned, ikkje sikkert nokon som har peiling stikk innom so raskt. Powerpoint-spørsmålet har heller ingenting med videoredigering å gjere, lag ein ny tråd i Programvare-forumet. Det er større sjanse for at du får hjelp der. Når det gjeld det som er tema i tråden: Har du prøvd å avinstallere alt av kodekar og installere kun ffdshow etterpå?

 

Veit ikkje kva kodekane eg har heiter eller kor eg finn dei. kan vel ikkje skade å berre installere ffdshow med ein gang?

Lenke til kommentar

Det hender det oppstår konflikter, og dette er mest vanleg med kodekpakkar (K-lite, CCCP, Vista Codec Pack osb.). For å fikse konflikter er det greiast å berre fjerne alt som kan skape konflikter. Du kan avinstallere der du avinstallerer alle andre program, i Kontrollpanelet, under Legg til/fjerne programmer (for XP, i Vista heiter det Program og funksjoner).

Lenke til kommentar
Det hender det oppstår konflikter, og dette er mest vanleg med kodekpakkar (K-lite, CCCP, Vista Codec Pack osb.). For å fikse konflikter er det greiast å berre fjerne alt som kan skape konflikter. Du kan avinstallere der du avinstallerer alle andre program, i Kontrollpanelet, under Legg til/fjerne programmer (for XP, i Vista heiter det Program og funksjoner).

 

Ja, men eg kan ikkje sjå at det ligg nokre kodekar der, så då berre avinstallerar eg ffdshow om det skjær seg.

 

Edit: Leita litt, og har no fått inn videoklippet i powerpiont presentasjonen.

Takk for hjelpa! :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...