Markus1802 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hei, jeg har et problem i spill (f.eks MEtal Gear Solid 2, og GTA San-Andreas) at når det er spesielle lyder så krasjer lyden, jeg hører den lyden som skal være dær, men det også veldig høy skurring samtidlig. F.eks i San Andreas funker alle lyder helt fint, unntatt radioen, radioen skurrer mye. Og I Metal Gear Solid 2 så skurrer lyden på videoene og stemmene, men ikke lyder som regn, skyting, folk som snakker in game osv. Hva kan dette problemet være? Har ikke noen problemer med å se film eller høre på musikk. /Markus
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Sannsynligvis bør du oppdatere driverne. Hadde samme problem når BF2 i sin tid kom ut, og problemene forsvant med nye drivere
Markus1802 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Hvordan kan jeg finne ut hvilke drivere jeg trenger da?
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Først må du vite hvilket lydkort du har, deretter lastes de ned fra produsentens hjemmeside. Har du integrert lydkort, må du inn på hovedkortets produsent. På mitt soundblasterkort måtte man taste inn et nummer som det var merket med, så ble siste driverne funnet frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå