janfredrik Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Er dette vanskelig? Får man alle funksjonene som man ville fått med en Premium maskin da? Og sist, hvor dyrt er dette?
Gorthaur Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Er dette vanskelig? Får man alle funksjonene som man ville fått med en Premium maskin da? Og sist, hvor dyrt er dette? Montering av en original xbox-HD er like lett som å bytte underbukser og gir deg alle funksjoner som en Premium. Tre klikk på prisguiden gav meg følgende resultat; 20 gig 120 gig Jepp, stiv pris!
Lakus Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Tre klikk på prisguiden gav meg følgende resultat; Og tre klikk med Harddisken så er den montert.
Gorthaur Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Tre klikk på prisguiden gav meg følgende resultat; Og tre klikk med Harddisken så er den montert. Eneste hinderet er å få jævelskapet ut av embalasjen
janfredrik Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Var ikke så mye å spare når harddiskene er så dyre, nei. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå