ChalStye Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Fins det et program som gjør om *.wma filer til andre videofiler? Legg gjerne med link
uberboss Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 .wma er ikke det windows media audio fil??Kan vel ikke gjøre den om til video fil vel......eller er jeg helt på jordet??
Solaris Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 du er nok litt ute på jordet Nei, han er ikke på jordet. Men det er du... *.wma = Windows Media Audio
mandela Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 WMA Windows Media Audio File (Microsoft) kan gjøres om i f.eks. dbpoweramp med plugin, freeware
OBServer Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 *.wma (Windows Media Audio file) *.wmv (Windows Media Video file) Den siste kan du nok konvertere til et annet videoformat. Hvis den ikke har noen for for kopisperre som gjør det vanskelig.
ChalStye Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 sorry at jeg rota det til med etternavnet da men hvilket program kan jeg konvertere med da
uberboss Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 du er nok litt ute på jordet Var kanskje ikke så langt ute på jordet allikevel da?????????
ChalStye Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 du er nok litt ute på jordet Var kanskje ikke så langt ute på jordet allikevel da????????? nei, sorry det var jeg som rota
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå