Gå til innhold

Trenger ide til skoleoppgave


Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppgave å redigere fire bilder av James Rosenquist. Og når jeg ser på bildene hans har jeg ingen aning om hva jeg skal gjøre med de. Spurte læreren min, men hun er helt blank på dette med redigering. Det ble nemmelig pensum for tiendeklassinger fra i år av og kunne redigere og lærerne har da selvfølgelig ingen kunnskap om emne.

Kravene er veldig lave og klarer egentlig å gjøre det meste selv, men finner som sagt ikke på noe og gjøre med bildene.

 

Det er for så vidt ganske greit når det gjelder regler, ettersom du har lov til å gjøre hva du vil med bilde så lenge det er en kunstnerisk grunn bak det.

 

Så jeg håper noen kan komme med noen forslag enten ved bruk av ord eller at du har gjort noe på noen av bildene hans.

 

Bildene hans kan du se HER

 

Eller noen av de i spoiler

 

 

Rosenquist_President.jpg

Rosenquist_Fair.jpg

rosenquist_the_facet2.jpg

rosenquist.jpg

K1963_25.jpg

2_61_07.jpg

VI9H7103%20cc2.jpg

 

 

Edit: Verktøyene som brukes er Photoshop eller Photofilter,

jeg foretrekker Photoshop.

Endret av fo sho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av bildene hans kan redigeres, de kan moderniseres, for eksempel han har ett bilde med blyanter, her kan du erstatte blyantene med sprøyte (litt drastisk det bilde men ok)

 

Du kan plasere moderne superbiler på bildene i stede for det gamle skrotet han har på bildene, og sette inn norske personers hoder og slikt der det kansje skulle trenges

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...