Gå til innhold

Innkjøp av ny Spill PC. Er dette noe å gå for? 11000-13000,-


Anbefalte innlegg

God kveld folkens.

 

Jeg skal snart kjøpe en ny gamer PC om noen få dager. Jeg har plukke ut Disse delene som skal mates inn i PC-en.

Har også en skjerm så ikke tenk på det.

 

Jeg ville bare sjekke med dere "fagfolkene" før jeg går til innkjøp. Så hvis du har noe du ville ha endret på så er det bare å si ifra.

 

Jo, holder PSU'en? hvis ikke så vil jeg gjærne vite om noen andre. (helst modulær)

 

Takker for tilbake meldinger (=

Endret av RF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger du så dyrt hovedkort?

 

kan også kjøpe 8gb 6400RAM for samme prisen, your choice (kan ikke skrive det)

 

ville også gått for tokjerner pga pris/ytelse 29 mai 2008,

men det er også your choice (se andre skriveleif boble)

men da måtte du skifta kjøler?

 

kan spare deg 300kr på å kjøpe msi overcloked gpu...

 

bare småplukk som er personlige meninger :D

Lenke til kommentar

hmm.. okay, kanskje jeg bør investere i en q9450. Jeg liker å være fremtidsrettet ;)

men det som er dumt er at den ikke kommer får 16 juni =( noen andre prossesorer som yter like bra som en q6600 som er litt nyere? og som er i salg i skrivende stund.

Endret av RF
Lenke til kommentar

Har selv Antec nine hundred og spør meg selv hva som er forskjellen med elleven hundred. Kanskje finne ut om det er noen fordeler der.

 

Ta heller en dual core enn en quad core, for det finnes enda ingen fordeler med 4 kjerner. Og det er leeeenge siden det var rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Har selv Antec nine hundred og spør meg selv hva som er forskjellen med elleven hundred. Kanskje finne ut om det er noen fordeler der.

 

Ta heller en dual core enn en quad core, for det finnes enda ingen fordeler med 4 kjerner. Og det er leeeenge siden det var rett rundt hjørnet.

 

Du kan jo ta en titt på en anmeldelse av 1200 så finner du forskjellene.

 

Kanskje jeg skal ta en dual-core, siden det er så mange som sier at det er best.

men har et spørsmål: Kommer Dual-core til å vare? eller kommer Quad-core til å overta?

Kommer de nye spillene til å støtte 4 kjerner snart?

Lenke til kommentar

Faktisk ikke sikker på at noen spill i 2008/begynnelsen av 2009 i det hele tatt kommer til og støtte quad. Men regner med at quad vil ta over og bli billigere etter hvert, er ikke det hva enkelkjerne og dual core gjor?

 

Ville gått for en dual core, samme greia som ram egentlig. Bedre med mye en med Litt bedre...

 

Heller en 3ghz dual en 2.6 quad vis du Ikke vil/skal klokke prossesoren noe. Spill vil støtte multitasking etter hvert!

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

En q9300 er tusen ganger bedre enn en q6600, ihvertfall. Samme går for 9450. Jeg ser for meg at 9300 gledelig hopper langt opp i 3.x ghz uten problemer, og da får du valuta for pengene. Min 9450 som går på 3.6 får LANGT bedre tid i superpi enn en q6600 på over 4GhZ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...