Balrog11 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 jeg tenker på å oppgradere til 4 gb ram, noen som har forslag til hvordan jeg på lurest måte gjør dette? bare kjøpe en 2 gb brikke, eller er det noe annet jeg burde tenke på?
Salt kjeks Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det beste er jo om alle brikkene er like, men nå vet ikke jeg så mye om hk eller resten av pcen. Det rimeligste vil være å bare kjøpe én ny brikke på 2gb (dersom ditt hk støtter 2 gb i én slot). Det som gir best ytelse er at alle brikkene er like. Hvis du hadde valgt sistnevnte kunne du også kjøpt noe høyere frekvens, men det er lite vits hvis det skulle bli overkill.
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar av grizzlyx, legger også ved et tilleggsspm her.. må man ha vista 64 bit for å bruke 4 gb ram? eller funker det like greit med 32 bit? Så noen nevnte noe om dette et sted..
endrebjo Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar av grizzlyx, legger også ved et tilleggsspm her.. må man ha vista 64 bit for å bruke 4 gb ram? eller funker det like greit med 32 bit? Så noen nevnte noe om dette et sted.. Maskinen fungerer ypperlig med 4 GB RAM installert, men du får kun brukt ~3 GB av dem. Mer om dette i punkt 22 her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå