Gå til innhold

Hvorfor spiller ingen Unreal Tournament 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

jeg syns UT3 var en skuffelse uten at jeg helt kan forklare det.. det var liksom ikke like kult som de første.

Skrevet

Har blitt litt lite i det siste grunna aoc og slikt, men ut3 er på stayer-lista mi. Har spelt det siden release, og må innom med jamne mellomrom for litt rask og solid action. Eineste eg har å utsetje er at det ikkje finst norske servere og/eller at klienten ikkje kompenserer for lav ping. Ødelegger litt at ein må leade targets heile tida, og at kjøretøy er mykje vanskligere å manuvrer online enn offline.

Skrevet

Jeg likte UT3 ganske godt, å for meg skuffet det ikke. Såklart har jeg spilt det lite i det siste, mye fordi det er så mye annet bra som kommer ut for tiden. Men største grunnen er at jeg ikke har en pc som kjører det bra nok. Men om ikke lenge oppgraderer jeg pcen, og da blir det andre boller :D

Skrevet (endret)
Vi får håpe det blir flere spillere etter hvert ja.

Men er UT3 blitt vanelig på turneringer ennå? isåfall burde jo det trekke veldig opp. Og det er få spill som funker like bra til turneringer som unreal tournament.

UT3 miljøet har ikke gjort annet enn tapt seg siden spillet kom ut, selv om gameplay er knall så har Epic driti på draget med å primært utvikle det for konsoll samt blande inn Gamespy.

I tillegg liker jeg ikke at våpnene i UTIII er så kraftige. Blir du truffen en gang er du så godt som død med mindre du stikker av og finner noen health-powerups. I UT og Quake 3 kunne kampene pågå ganske lenge da det tok en god stund lengre å drepe hverandre (så fremt man er jevngode, selvsagt). Men, men. En del kan nok rettes med egne kart og mutatorer (skjønt selve mutator-konseptet er jo ikke akkurat med på å gjøre ting enklere.) ;)

Errr, du er like død i UT og Quake som du er i UT3 - om du opplever det annerledes så er det enten fordi du a) speller med folk som er en god del bedre enn deg - eller b) du har blitt så ræva siden den gang ;)

Catchgamer kjørte hvertfall UT3 server for noen måneder siden, ingen anelse om den fortsatt er i drift - foruten det så er nesten alle community servere i Skandinavia blitt tatt ned en etter en pga. ymse årsaker eller aldri blitt kjørt opp i første omgang pga. samme ymse årsaker.

Forøvrig så er vi noen nordmenn i #ut3.no på QuakeNet, men om det er noen som fortsatt holder koken vet jeg ikke.

Endret av trollhatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...