Gå til innhold

Hvordan skrive hvite bokstaver på svart ark?


Anbefalte innlegg

Topic sier det meste.

 

Logisk sett skulle det gå ann å bare skrive inn teksten, for så å markere alt, og velge hvit skrift.

Skriten ville da forsvinne siden bakgrunnen på arket er hvit. Men markeringen ville indikere at skriften frendeles var der. Jeg prøvde å skrive ut, men printeren registrerte at det ikke var noe på arket, og arket bare gli rett gjennom skriveren.

 

Hvordan kan jeg da gjøre dette?

 

Håper på positivt svar. Ino

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic sier det meste.

 

Logisk sett skulle det gå ann å bare skrive inn teksten, for så å markere alt, og velge hvit skrift.  

Skriten ville da forsvinne siden bakgrunnen på arket er hvit. Men markeringen ville indikere at skriften frendeles var der. Jeg prøvde å skrive ut, men printeren registrerte at det ikke var noe på arket, og arket bare gli rett gjennom skriveren.

 

Hvordan kan jeg da gjøre dette?  

 

Håper på positivt svar. Ino

 

Først og fremst må du velge at bakgrunnsfargen er svart, og deretter velge at skriften skal være hvit. Gjør dette enten før eller etter du har skrevet teksten, men gjør du det etter må du markere skriften når du velger skriftfarge. Men det hadde hjulpet oss om du skrev hvilket program du bruker ettersom alle program har litt forskjellige menyer

Lenke til kommentar

En vanlig printer skriver ikke hvitt. Den er laget for å brukes med hvite ark. Svart blir svart, rødt blir rødt, men ingen farge blir hvitt fordi arket er hvitt. - Skjønner?

 

Hvis du tar et hvitt ark, velger sort bakgrunn og hvite bokstaver, funker det. Men det blir ikke mange sider før det er tomt for svart farge.

Lenke til kommentar

Hvis du tar et hvitt ark, velger sort bakgrunn og hvite bokstaver, funker det. Men det blir ikke mange sider før det er tomt for svart farge.

 

Enda værre med de som har printere som ikke har sort, men bruker alle fargene for å lage sort. :)

 

Ja stakkars dem.. Også blir det som oftest ikke helt svart, men svart med brunskjær.

:( :smile:

Lenke til kommentar

Hvis du tar et hvitt ark, velger sort bakgrunn og hvite bokstaver, funker det. Men det blir ikke mange sider før det er tomt for svart farge.

 

Enda værre med de som har printere som ikke har sort, men bruker alle fargene for å lage sort. :)

 

Ja stakkars dem.. Også blir det som oftest ikke helt svart, men svart med brunskjær.

:( :smile:

 

"Tell me.." Jeg hadde en slik en. Sort ble Grumsete mørkebrunt med masse streker, og en fargekasett kosta nesten like mye som printeren. (ca. 500 for farger, og 800 for printer'n). Heldigvis fikk jeg printeren graits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...