Gå til innhold

AoC: Conan sperret på nettverket jeg sitter på, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Permen min er nå ferdig og jeg er tilbake i militæret, og når jeg no prøver å logge på conan så får jeg opp denne meldingen

203919.jpeg

jeg vet at det er en del begrensinger på internettet her, kan for eksempel ikke laste ned torrents og jeg tror mange andre spill også ikke funker. wow funker tho :p

Det jeg lurer på om dere vet om en måte som jeg kan "lure" meg igjennom sånn at jeg kan få spille, med noen programmer eller liggnende?

Mener jeg har lest en post her på forumet om en som hadde ett lignende problem med skolenettverk og da hadde folk flere forslag, men jeg finner ikke posten igjen.

Foresten tror dere det er en portene i ruteren som sperrer eller en firewall ett eller annet sted?

Anyway, noen som har noen tips?

Endret av Andre88no
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vurdert å skjule username og ant tegn i passord på bildet? :)

just in case så du ikke blir hacka.

ang topic, det vet jeg dessverre ikke

edit: 666 posts :devil:

Endret av Sangesland
Skrevet
Kunne jo alltids prøve med http://www.your-freedom.net/.

Funka for meg når jeg skulle spille Steam-spill på skolen ihvertfall. : D

takker skal prøve, er det vanskelig å bruke? er ganske noob på sånen ting

Kan ikke huske at jeg konfigurerte noen innstillinger selv faktisk. Tror programmet ordnet alt sammen helt automatisk! : )

Skrevet
Kunne jo alltids prøve med http://www.your-freedom.net/.

Funka for meg når jeg skulle spille Steam-spill på skolen ihvertfall. : D

takker skal prøve, er det vanskelig å bruke? er ganske noob på sånen ting

Kan ikke huske at jeg konfigurerte noen innstillinger selv faktisk. Tror programmet ordnet alt sammen helt automatisk! : )

supert, holder på å laste ned og instalere no. Hadde vært evig digg om jeg kunne fått spilt conan her i militæret også, har mye fritid :!:

Skrevet

jeg bruker selv your freedom på skolen , og fungerer utmerket :) trenger et program som heter FreeCap til å kjøre AoC igjennom også.. google it ;)

Skrevet
jeg bruker selv your freedom på skolen , og fungerer utmerket :) trenger et program som heter FreeCap til å kjøre AoC igjennom også.. google it ;)

greit skal prøve, for funket ikke med yourfreedom greine, mulig jeg gjorde noe feil tho

Skrevet

om det er noe du lurer på , så er det bare å sende mail til folka fra your freedom. Er veldig flinke å hjelpe ;) får du kobla på yf-serverene da?

Skrevet
om det er noe du lurer på , så er det bare å sende mail til folka fra your freedom. Er veldig flinke å hjelpe ;) får du kobla på yf-serverene da?

ja det står at jeg er kobblet til, og jeg har brukt det andre programmet FreeCap men jeg har enda ikke fått til å bruke conan. Er godt mulig jeg gjør noe feil, men kan også være at det er for strenge sikkerhetsgreier på nettet?

Noen som vet hvilken port conan bruker? skal gå å høre om de kan åpne den så vi kan spille

Skrevet

Alternativer:

Hotspot Shield - gratis, men krever installasjon. Reklamebanner i IE (som kan fjernes).

Ultrasurf - gratis, krever ikke installasjon.

Vet ikke om disse fungerer med AoC, men du kan jo prøve.

Skrevet
Er det ikke lurest å høre med de som er nettverksansvarlige? :p

jo er det ejg har tenkt å gjøre, men regner da med jeg må vite hvilken port conan bruker?

Skrevet
Er det ikke lurest å høre med de som er nettverksansvarlige? :p

jo er det ejg har tenkt å gjøre, men regner da med jeg må vite hvilken port conan bruker?

Det er 7000-7999 TCP hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

freecap er det noen instillinger på , men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. bare å prøve :) om ikke nettverksvarlige vil hjelpe deg da ;)

Skrevet

jeg var å snakket med de ansvarlige for nettet her på basen, de lo godt da jeg sa jeg ville spille conan. Han ene sa han skulle fikkse det om jeg slo han i pvp :!:  men uansett de fikk fikkset det, så no får jeg spilt

Skrevet
jeg var å snakket med de ansvarlige for nettet her på basen, de lo godt da jeg sa jeg ville spille conan. Han ene sa han skulle fikkse det om jeg slo han i pvp :!:  men uansett de fikk fikkset det, så no får jeg spilt

Good for you :!: Satse på at du viser han at du kan duge i pvp nå da ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...