Isvarmt Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Lurte på om det er normalt at spillet hakker når man f.eks snur seg rundt,går undt ett gjørne eller lignende.Altså Høy FPS med små stopp i spillet 0.5 Sekunder.Jeg har 8800GT 4gb Ram, finnes det tips til å forbedre dette og opplever dere også dette ?
MrL Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Samme problem, tror nok det er bare lagg på serverne eller bugs i spillet eller no
bermar Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ikke noe spesielt unormalt dette her, tror jeg. Sannsynligvis noe som vil bli fikset med en kommende patch.
bermar Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ikke veldig lenge til, tipper jeg. Funcom har litt av et press på seg med å fikse bugs av alle mulige slag, fordi spillet er så nytt som det er. Tenker det kommer nye patcher fortløpende som ikke alt for lang tid. Ting skal vel bare "gå seg inn" først.
Bjonski Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Høres ut som HD ikke klarer å laste inn texturer OL. så snart du snur deg. Forstår ikke hvor dere får det fra at det er server lagg.
Dimatarion Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Testa litt div settings, kjører Vista 64-bit (SP1, anbefaler å oppgradere til SP1 om du har Vista!) med 4gb RAM, 8800GTS 640MB gfx kort. La merke til om jeg satte shader til 2.x eller 2.0 istedenfor 3.0 så begynte jeg å få såkalte stalls som beskrevet i denne tråden. Kjørte AA litt opp og ned, samme med bloom og personlig fungerte det best med: Shader: 3.0 AA: 4x Bloom: On Resolution: 1600x1200 på 21" CRT gammal skjerm. Kjører relativt high details på det meste, og alt er supersmooth. PvP, PvE, i Tortage, utenfor osv. SP1 upgrade gjorde underverker for en kamerat som hadde problemer med Vista og stalls. Anbefaler sterkt å oppgradere. =) Håper dere klarer å tweake det lille ekstra som skal til for å få en flott opplevelse!
Ninjahamster Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har merket litt til dette selv også. Har en PC som sikkert kunne kjørt to AoC samtidig på nesten fult så det må være noe galt med spillet. Uansett er ikke dette noe utbredt problem men de fikser det nok snart.
Bjonski Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 At spillet hakker når du snur deg høres ikke ut som et server problem. Hakking når du snur deg kan være: -HDD som ikke klarer å laste texturer raskt nok -HW som er generelt tregt. -? -?
Damp Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har også lagg problemer, men jeg spiller på bærbar XPS m1710. Geforce 7950GTX Intel Core 2 T7400 @ 2.16GHz 994MHz, 2.00 GB RAM Den skal vel kunne ta spillet den? Jeg reinstallerte Windows og har alle video settings på det laveste, enda har jeg en del lagg
Ninjahamster Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 At spillet hakker når du snur deg høres ikke ut som et server problem. Hakking når du snur deg kan være: -HDD som ikke klarer å laste texturer raskt nok -HW som er generelt tregt. -? -? Det er et programmeringsproblem mest sannsynlig. Jeg har en sykt bra maskin med 10000 RPM disk så dine to påstander kan jeg avkrefte. Len dere tilbake og pust folkens. De fikser nok biffen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå