cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hei!! Klarte å ødelegge mobilen min idag. Og da fant jeg ut hva skal jeg med Walkman, radio og alt det andre, jeg bruker det jo aldri! Så da bestemte jeg meg for at jeg trenger en mobil der jeg kan ta imot/sende sms ringe og mms. Må ikke ha kamera det bruker jeg aldri Helst sony Ericsson, siden det er det jeg er blitt vant til... jeg vil si maks 1000 kr. men helst rundt 500 kr. Endret 25. mai 2008 av cHilfiger
Tunky Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) W200i eller T250i. Hvis du kan ha f.eks Nokia er valgmulighetene flere. Nokia 5200 eller 3500 Classic (best i test) kan være verdt å ta en titt på. Et godt tips: gå på prisguide.no og se på de billigste modellene der, så kanskje du finner noe du liker. Endret 26. mai 2008 av Knewt
cHilfiger Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 det ble nok en LG KU250, men hvorfor kan jeg ikke se hva tiden er i start-skjermen? jEG MÅ gå inn på instillinger og tid, for å se hva klokka er'!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå