Gå til innhold

Bilder etter fototreffet i Olo 24. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, og gjerne ikke halvannen måned i forveien.

 

Kunne gjerne sett for meg noe mer natur neste gang, eller portretter. Men skal vi leie inn noe modell burde alt være mye nøyere planlagt, i tillegg til at vi må ha begrenset deltakelse.

Modell av noe slag krever litt planlegging ja, det ble jo bare tull sist med Christian... Foreslår at vi evt. tar oss litt tid til å prate om det neste gang.

 

Jeg drar gjerne på landskap/natur-jakt, men til slikt syns jeg vi drar ut på litt håpløse tidspunkter. Vi bør vel heller satse på å utnytte kveldslyset, og møtes i 18-tiden? Vi har jo plenty med biler (Tom, meg, og Storm67 om han blir med), så vi kan komme oss litt ut av byen og inn i skogen (Krokskogen?).

 

FWIW så drar jeg til Cannes 10. juni og reiser til Svalbard dagen etter at jeg kommer hjem derfra, så jeg kan ikke i Juni. I første halvdel av Juli er jeg hjemme.

 

PM: Hausmania er litt... sånn. Der går aldri noen ting av moten. :)

Lenke til kommentar
Blir gjerne med på en tur ut i det fri jeg.

Drar på ferie den 15/6, så for min del så må det bli før det, eller i slutten av juli.

Begge deler passer for meg. Jeg hadde tenkt en foreslå en liten Bærumsrunde en ettermiddag etter jobben. Sandvika sentrum, Tanum kirke og Bærums Verk. Er det noe som frister ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Blir gjerne med på en tur ut i det fri jeg.

Drar på ferie den 15/6, så for min del så må det bli før det, eller i slutten av juli.

Begge deler passer for meg. Jeg hadde tenkt en foreslå en liten Bærumsrunde en ettermiddag etter jobben. Sandvika sentrum, Tanum kirke og Bærums Verk. Er det noe som frister ?

 

Tom

Egentlig ikke... Jeg ser for meg mer natur og landskap og mindre byvandring som vi hadde sistgang. Ikke helt min sjanger. Vet du liker den veldig godt, Tom, men vet ikke med dere andre, jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...