Gå til innhold

Savage 2 - Free2Play Weekend ~ Må prøves ~

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

c283694dc6f0db6de5f26bba56b26102.JPG

Hva er Savage 2?

Savage 2: A Tortured Soul is a fantasy and science-fiction themed computer game that combines elements of the first-person shooter, real-time strategy, and action role-playing game genres. It is the sequel to Savage: The Battle for Newerth and was officially released on January 16, 2008.

Screenshots

203632.jpeg203633.jpeg203637.jpeg

203634.jpeg203635.jpeg203639.jpeg

203640.jpeg203641.jpeg203642.jpeg

For mer media, klikk HER

Hvor kan jeg kjøpe spillet?

De mest verdige $30 dollarene du har brukt på lang tid!

System requirements

Minimum:

Processor - 2.2Ghz P4 or faster

AMD 2000+ or faster

RAM - 1 Gb of ram

Video Card - 128Mb fully directx 9.0 compliant Geforce or Radeon

Windows XP, Win2k, Windows Vista

Network Connection Required

We strongly advise players to use components closer to the recommended system requirements. While the game will function with these minimum requirements it will have significantly poorer performance than the recommended requirements.

Recommended:

Processor - 2.0ghz Core 2 duo / AMD 3500+ or faster

RAM - 1.5 Gb or higher

Video Card - 256Mb Geforce 7800+ or Radeon x1900+

Windows XP, Win2k, Windows Vista

Network Connection Required (Broadband)

Kommentar

Jeg har spilt dette spillet en god stund og har ikke sett mye av norsk community. Meningen med denne tråden er å få flere inn i Savage 2, S2Games gjør det svært bra med spill, oppdateringer kommer ofte. Problemet er at S2Games har ingen distributør som igjen gjør det vanskelig å promotere spillet. De gjør alt de kan for å sanke inn flest spillere og med hånden på hjertet kan jeg si at dette spillet er verdt det! Jeg anbefaler spillet STERKT, samarbeid er nøkkelen til suksess. Kommunikasjon mellom kommandanten og de forskjellige rollene på hvert lag er viktig. Du kan ikke vinne en runde ved å løpe alene, folk må samarbeide, det er veien til suksess.

Du får nå sjansen til å prøve spillet gratis (ingen 5-timers trial med restriksive funksjoner. Det har også blitt opprettet en egen "Ladder" for denne helga, du kan vinne penger ved å spille. Folkens gi spillet en sjanse, vi kan IGN (In-game = I spillet). Nicket mitt er EvilLeader

Informasjon og nedlasting:

Takk for meg, videre oppdateringer kommer. Kom med innspill og konstruktiv kritikk. Hvis dere vil gå i gang en match, bare skriv inn her, er alltid klar! Sees online folkens!

9cae7cf3cfdad363c0ec1620f5ceec0b.JPG

Endret av evilleader360
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm, er dette et betal i mnd type spill? Eller er det gratis å spille? Og er serverene player hosted eller?

Det er engangs betaling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...