JokerHaulan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Når folk ringer meg når jeg har telefonen koblet på til bilen så brytes samtalen etter 5-6 sek. noen som har peil på dette?
Mr.Static Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du kunne kanskje gitt mer info... dette blir et spørsmål litt sånn: "Hvor lang er en buss" synes jeg... 1. Hvilken telefon har du? 2. Hvilken blåtann-håndfri har du? 3. Viktigst av alt... har du sjekket f.eks produsentens hjemmeside, f.eks support, FAQ, etc.
JokerHaulan Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 det er en sony ericsson p1i har en nokia cw-70 tror jeg den heter den handfrien. har ikke skjekket hjemmesiden til se.
Mr.Static Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ok. Det første jeg ville prøvd var å slette sammenkoblingen mellom din telefon og håndfri, for deretter å parre de sammen på nytt igjen. Prøv det først...har opplevd det før faktisk at detkan hjelpe. Du må altså inn i bluetooth-menyen på telefonen din og slette sammenkoblingen der. Så begynner du på nytt igjen, med ny parring. Kanskje det hjelper?
JokerHaulan Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 har prøvd det før og det var akkurat det samme men kan prøve igjen,
JokerHaulan Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 jeg prøvde å oppdatere programvaren til mobilen og legge til den igjen , men nå vil den ikke ta telefonen engang i bilen , prøvde med en nokia tlf og det funka bra, kan det være at det funker best med nokia? eller er det nok bare feil på min mobil? at jeg kan kjøpe en annen sony ericsson tlf?
Mr.Static Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Egentlig skal dette være en standard, men det kan selvfølgelig være at akkurat den telefonen ikke liker akkurat den håndfri-enheten... eller kanskje du rett og slett har en defekt håndfri... vanskelig å si.
JokerHaulan Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 har prøvd med en annen mobil så den er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå