Gå til innhold

Får ikke logget på AoC forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått logget på AoC forumet siden launch. Det virket før launch, men etter jeg la inn retail key, så får jeg bare "don't have necessary privileges" eller noe sånt.

Noen andre som har dette problemet?

Har forresten oppdatert min forum login en million ganger, uten at det har gjort noen forskjell.

Funcom support har også vært fraværende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et liknende problem. Har oppdatert login som bare pokker, men jeg får heletiden beskjed om at jeg har skrevet feil brukernavn/passord, selv om jeg er 100% sikker på at det er riktig. Har prøvd både på US forums og EU forums, men ikke talom! :(

Skrevet

Har akkurat samme problemet selv, får ikke logget inn uansett, har prøvd å oppdatert brukernavn og passord, men virker fortsatt ikke.. er 100% sikker på at jeg har riktig info.

Skrevet
A Message from the King !

You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

Fortsatt den fordømte meldingen! :(

Skrevet

"Your user account may not have sufficient privileges to access this page." <- Det er jo greit nok, da Funcom ikke har klart å selge meg Age of Conan... Og forumet er for betalende medlemmer.

Skrevet
"Your user account may not have sufficient privileges to access this page." <- Det er jo greit nok, da Funcom ikke har klart å selge meg Age of Conan... Og forumet er for betalende medlemmer.

Prøvd uten lykke.

"You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive."

Garantert at det er riktig. Oppdaterte senest i går, da det står at det tar 30 min før forandringene trer i kraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...