viranth Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Har ikke fått logget på AoC forumet siden launch. Det virket før launch, men etter jeg la inn retail key, så får jeg bare "don't have necessary privileges" eller noe sånt. Noen andre som har dette problemet? Har forresten oppdatert min forum login en million ganger, uten at det har gjort noen forskjell. Funcom support har også vært fraværende.
akristina92 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har et liknende problem. Har oppdatert login som bare pokker, men jeg får heletiden beskjed om at jeg har skrevet feil brukernavn/passord, selv om jeg er 100% sikker på at det er riktig. Har prøvd både på US forums og EU forums, men ikke talom!
Skogluund Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har akkurat samme problemet selv, får ikke logget inn uansett, har prøvd å oppdatert brukernavn og passord, men virker fortsatt ikke.. er 100% sikker på at jeg har riktig info.
Daehli Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har samme problemet. Prøv en direktelink, så kommer du inn. http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=98 Logg inn vanlig. Det fungerer i allefall her, så gi en tilbakemelding hvis det løser problemet. Jeg synes det er veldig merkelig, jeg får postet poster og all ting hvis jeg går via direktelink.
akristina92 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 A Message from the King ! You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here! Fortsatt den fordømte meldingen!
MRN Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 "Your user account may not have sufficient privileges to access this page." <- Det er jo greit nok, da Funcom ikke har klart å selge meg Age of Conan... Og forumet er for betalende medlemmer.
Digitalsitron Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Det er bare å forandre passord på forumet via accounten din, så funker det igjen.
Cumberdale Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 "Your user account may not have sufficient privileges to access this page." <- Det er jo greit nok, da Funcom ikke har klart å selge meg Age of Conan... Og forumet er for betalende medlemmer. Prøvd uten lykke. "You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive." Garantert at det er riktig. Oppdaterte senest i går, da det står at det tar 30 min før forandringene trer i kraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå