Gå til innhold

OneCall og sms i utlandet


Anbefalte innlegg

Er det noen som har (god!) erfaring med OneCall og sms i utlandet, og evt. kan fortelle meg hemmeligheten bak suksessen?

Jeg vet at jeg må taste 1 før pinkode, den er grei. Men sendt sms får jeg ikke.

 

Motta sms går greit, ringe går merkelig nok greit, mms har jeg ikke prøvd (men det hadde jo vært kjekt om det funka...) - men det jeg først og fremst bruker, går altså IKKE.

 

Jeg har manuelt prøvd å bytte operatør/nett, uten at det spilte noen rolle.

Erfaringene er fra Amsterdam og Budapest.

 

Noen som har knekt koden og kan hjelpe en stakkar som skal ut på tur igjen?

 

- Zonnibel -

(som begynner å bli lei hele OneCall)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruke vyke til å sende sms istedet. Programmet installeres på telefonen og kobler seg til Vyke-serveren via GPRS. SMS'en sendes via vyke og koster en brøkdel av vanlig roaming-pris.

Det eneste man må passe seg for er datakostnaden i utlandet. Velg den leverandøren med lavest minimumsfakturering for databruk.

 

www.vyke.com

Lenke til kommentar
Bruke vyke til å sende sms istedet. Programmet installeres på telefonen og kobler seg til Vyke-serveren via GPRS. SMS'en sendes via vyke og koster en brøkdel av vanlig roaming-pris.

Det eneste man må passe seg for er datakostnaden i utlandet. Velg den leverandøren med lavest minimumsfakturering for databruk.

 

www.vyke.com

 

Vyke... Hadde jo gjerne sett at mobilen funka i utlandet uten at jeg trenger å installere noen ekstragreier da... :no:

 

Ingen andre som føler seg kallet til å komme med innspill/forslag? Må da være drøssevis av folk med erfaring her inne når det gjeder dette her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...