Gå til innhold

AoC: Kan man bytte server etter at man har startet å spille?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte AoC idag og laget meg en Priest of Mitra og valgte server Bori uten at jeg vet om noen servere er bedre enn andre. Jeg oppdaget imidlertid at når jeg logger meg på etter første gang med min karakter så kan jeg ikke velge server. Betyr dette at jeg er låst til Bori serveren for karakteren min eller er det noen mulighet å velge en annen servere senere om det skulle vise seg at andre servere er mer aktive?

 

Jeg fikk også problemet som mange andre med å oppgradere kontoen min fordi AoC ikke godtar min activation key, men jeg får da ihvertfall spilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du er låst til den serveren på den karakteren, skjønn det den som kan.

Jeg har dog aldri spilt MMO før i dag, men heller vant med andre online spill hvor man skifter servere etter folkemengder/gametype så ristet bare på hodet at det ikke kan gjøres bedre.

Virker generellt på funcom som de tror samtlige har spilt mang en time WOW før dette, og dessverre forklarer de ikke godt nok slike ting før spillet starter.

 

Hvordan det blir særlig sosialt av å låses på servere på denne måten skjønner ikke jeg da, bortsett fra de vennene du evt har avtalt på forhånd du vil være på samme server.

 

Men slik er det visst normalt i MMO, så da får man vel bare lage så mange raser som man har venner på forskjellige servere, og veksle ettersom hvem du skal spille med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...