Gå til innhold

AoC: Får ikke logget inn


Anbefalte innlegg

Har kjøpt spillet idag..

 

Etter å installert og oppdatert skal man registrere seg..

 

Får ikke logget meg inn i AOC..

"Authentication failure"

 

Alt står "go" på.. hmm

 

 

Help?

 

EDIT: bare litt utålmodig, kom inn!!!

Endret av zIUx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: bare litt utålmodig, kom inn!!!

 

 

nå begynner jeg å bli UTÅLMODIG! kommer ikke inn jeg.... har samme greia som du hadde.

Hjelp?!? !! What to do?

 

 

:( PRØVER OG PRØVER... men kommer ikke lenger. anyone? zIUx kan trolig ikke hjelpe siden han kom inn selv, men noen andre som har samme problem, forslag på hva man kan gjøre osv ?? ...

Endret av woodobaby
Lenke til kommentar
prøv å endre passordet ditt til å ikke inneholde tall, hjalp for meg.

 

passordet mitt inneholder ikke tall :( har prøvd å bytte passord, har restarta maskina og har prøvd å logge inn snart 7 ganger. Og tar TID å prøve å logge inn...! over 6 minutter per gang på å ikke få access....! Bare meg som sliter for øyeblikket?

 

*drikke øl i frustrasjon og ikke glede (som liksom var planen :p)*

Lenke til kommentar

Så det kommer opp av seg selv mener du? :)

Har alt klart, å logget meg på i dag tidlig før jobb, rundt klokken seks hehe, men når jeg kom hjem ca 12 timer senere kommer jeg ikke inn pga galt passord. Byttett det noen ganger, men har byttett tilbake til opprinnelige, får bare vente antar jeg. Er det noe forventet rettetid på dette da eller?

Lenke til kommentar

Hmmmm, det virket litt rart, men jeg regner med at det bare er å vente. Plutselig funker det vel å logge inn. Er nok en del trafikk og trøbbel med serverene til Funcom i en rushtid som dette, men forhåpentligvis retter de på det asap.

 

EDIT: Får dere logget inn på de offisielle AoC-forumene da? Mulig det står noe angående dette problemet der.

Endret av bermar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...