Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei jeg installerte Age of conan i dag (fikk det i posten) jeg lagde meg en account og oppraderte til siste patch og subscrition og alt sammen men når jeg skal loge inn så kommer bare dette opp: Athentication failure. The password are not case sensitive. Bilde: Kan noen PLIIIIIIIIIIIIIIS hjelpe meg?
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 se om du har på caps Nei jeg har ikke det
brillan Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Prøv å logg inn på account siden å se om du får samme feil der
Daehli Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Har du tall i passordet? Det var vist noe problem her tidligere, prøv i såfall å endre passordet.
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Nei jeg har ikke noe tall på og jeg har skiftet passordet mitt. Men jeg får det enda ikke til Dette står det på siden: Use a key to upgrade your Early Access account to a full account. If you registered before the launch day and did not get into Early Access also choose this option to reactivate your account. Enter you key in the box below, and then choose the Upgrade Subscription option after submitting.
brillan Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 For å lese den der må du ha klart å logge inn. Altså passord og login burde være rett? For det er samme info på ingame og account sidene sant?
ALV Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nei jeg har ikke noe tall på og jeg har skiftet passordet mitt. Men jeg får det enda ikke til Dette står det på siden: Use a key to upgrade your Early Access account to a full account. If you registered before the launch day and did not get into Early Access also choose this option to reactivate your account. Enter you key in the box below, and then choose the Upgrade Subscription option after submitting. Jeg har samme problemet. Prøvde å forandre passordet jeg bruker til vanlig ved å ta bort alle tall i det. Fortsatt error på authenticating
Jarmo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
123321123321 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei jeg installerte Age of conan i dag (fikk det i posten) jeg lagde meg en account og oppraderte til siste patch og subscrition og alt sammen men når jeg skal loge inn så kommer bare dette opp: Athentication failure. The password are not case sensitive. Bilde: Kan noen PLIIIIIIIIIIIIIIS hjelpe meg? Jeg hadde samme problemet tidligere idag. Gikk fint å logge inn på internett, men det gikk ikke i spillet. Det løste seg etter jeg re-startet PCen, er ikke sikker på om det er det som gjorde at det løste seg, men du kan jo prøve.
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Hei jeg installerte Age of conan i dag (fikk det i posten) jeg lagde meg en account og oppraderte til siste patch og subscrition og alt sammen men når jeg skal loge inn så kommer bare dette opp: Athentication failure. The password are not case sensitive. Bilde: Kan noen PLIIIIIIIIIIIIIIS hjelpe meg? Jeg hadde samme problemet tidligere idag. Gikk fint å logge inn på internett, men det gikk ikke i spillet. Det løste seg etter jeg re-startet PCen, er ikke sikker på om det er det som gjorde at det løste seg, men du kan jo prøve. Ok jeg skal prøve
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Har samme problemet jeg og Har du hatt det i lang id? Om du får det til kan du skrive en PM til meg om hvordan det gikk?
Jarmo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Bump! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Fikk det endelig til nå Jeg gjorde ingenting men plutselig virket det
Jarmo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Ja ja! Når man ikke klarer å ta noen små hint så stenger jeg tråden...
Anbefalte innlegg