Gjest Slettet+132 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kjøpte spillet idag, og etter et jævlig slit med installering, sletting av andre programmer sånn at jeg i det hele tatt fikk plass til AoC, så begynte registreringa. Så kom jeg til det punktet der jeg skulle fylle inn betalingsmetoder. Eh?, hva med mine 30 dager gratis spilletid? Jeg kom så fram til at jeg må enten betale med visa eller bruke gamecard for dette. Er det bare meg, eller har oversett noe? JÆVLIG FAIL halp anyone? Noen som sliter med det samme?
mintman Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Du må registrere betalingsdetaljer med en gang. Så starter dine 30 dager gratis, og deretter trekkes det hver måned. Hvis du ikke ønsker å fortsette etter 30 dager trekkes det ikke noe (men du må da inn og deaktivere medlemsskap).
brillan Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Du betaler for 30 dager, du får 60. Altså 30 dager gratis. Ja, funcom er sleipe
Rhythm Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Vil vel tro de 30 dagene blir lagt til når du velger payment metode, men jævlig irriterende å måtte vente til i kveld før jeg får fiksa payment. Visakort på vei i posten
Metaby Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Meg - "Hei Mamma, Kan jeg låne visa kortet ditt" Mamma - "Ok, Men da må du vente til jeg kommer hjem" Meg - "Meeen, jeg vil spille AOC nå!, kan du ikke si infoen over telefonen" Mamma - "greit" Fy faen jeg er bortskjemt:P
Poseboen Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Går det ann å bare få de 30dagene uten å kjøpe noe mer? Skal på ferie om 30dager.
brillan Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Bortskjemt? Neppe. Du - "Pappa, kan jeg få BMW til bursdagen?" Faren din - "Klart det gutten min. Hvilken farge?" Det er bortskjemt. Låne visaen til mordi som du betaler tilbake senere kan vel ikke kalles bortskjemt
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Dersom de trekker penger for de 30 neste dagene før de medfølgende dagen er utløpt blir jeg forbanna snurt. Planen min er å spille i noen uker og se hvordan det ligger ann og kansellere fordi jeg stikker på ferie om tre uker og så eventuellt ta det opp igjen til høsten dersom jeg synes det var bra. Grunnen til at de spør om dette ved registrering er vel som en form for alderssjekk? Endret 23. mai 2008 av Slettet-t9DveYkZ
TapZ Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Folk uten visakort lukter folk under 18 år. Kanskje rapportere til FC?
ezkoo125 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Bortskjemt? Neppe. Du - "Pappa, kan jeg få BMW til bursdagen?" Faren din - "Klart det gutten min. Hvilken farge?" Det er bortskjemt. Låne visaen til mordi som du betaler tilbake senere kan vel ikke kalles bortskjemt bortskjemt? nei... Du- Pappa kan jeg få et eget land til påske-egg-gave? Faren din - Klart det, hva skal landet hete?
brillan Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Bortskjemt? Neppe. Du - "Pappa, kan jeg få BMW til bursdagen?" Faren din - "Klart det gutten min. Hvilken farge?" Det er bortskjemt. Låne visaen til mordi som du betaler tilbake senere kan vel ikke kalles bortskjemt bortskjemt? nei... Du- Pappa kan jeg få et eget land til påske-egg-gave? Faren din - Klart det, hva skal landet hete? I see what you did there
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå