Gå til innhold

Spørsmål om bredbånd fra Canaldigital


Anbefalte innlegg

Skal mulig flytte i blokk. Der er det kabel tv fra cd. Vurderer internett i tillegg, samt ip telefon. Har sjekket, og sett at jeg kan få "Gjør det selv" pakke der.

 

Spørsmål: Ca hvor lang tid går det fra bestilling, til jeg er på nett?

 

Siden ip telefonen går på kabel nettet, regner jeg med å slippe linje leie til Telenor.

 

 

Men er i tvil, har ngt nå. Men mulig det kan bli flytting på kort varsel. Og ngt skal ha flytte melding ca 6 uker i forveien. Kan bli lenge uten nett og telefon. Dyrt med kun mobil.

Endret av hysoto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nykobling er ca 2-5 uker vil jeg nå tro. Det er den normale tiden de bruker. Du kan jo ringe dem på 06090 for å høre noe mer om det.

Jeg ser at de har tilbud i denne mnd på fri etablering.

 

Takker for svar. Skal ta å ringe dem når jeg vet litt mer om flytte dato her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

FRI etablering ... det lokker CD med hele tiden ....

 

Vel, en annen ting - i mitt borretslag har vi utvidet grunnpakke fra CD.

Dermed får du tilbud på 1/2 pris. Hadde NGT i 4 år jeg også til 398 kr.Tror hastigheten til slutt var 6000/786kbs ... nå har jeg BARE CD MINI ... men 750/750 kbs til 98kr/mnd fungerer greit nok og er megabillig.

 

I tillegg har jeg IP-telefon-adapter fra Televoip som også fungerer mot tyske SIPGATE.DE og PHONZO.COM. Disser er alle PREPAID-tjenester uten faste kostnader!

 

Hvis du er avhengig på internet kan du jo vudere å kjøpe deg mobil bredband.

Begrenser du deg til kveld/helger koster det jo bare 99 - 125 kr/mnd + 500 kr for adapter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...