Billie Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Så man kan ikke begynne med Weaponsmith, armorsmith etc.. før lvl 40?
Kaiz3r Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 lol, tror de diskusjonene på denne tråden er noe av de mest off-topic jeg har sett XD. On topic: Grattis axemenn, fint at noen nordmenn kan vise de amerikanske spillerene at de ikke eier hele spillverdenen
head_hunter Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Kan jeg vere med i guilden ? Får spillet i morra og har mammuth key
oophus_3do Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kan jeg vere med i guilden ? Får spillet i morra og har mammuth key Vi har stoppet rekrutteringen. Men hvis du er over 18år, og kan flytende norsk så send en søknad til [email protected], så vil den bli tatt opp igjen når vi eventuelt trenger fler folk, dvs hvis søknaden holder mål. Endret 27. mai 2008 av o(O)phus
head_hunter Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kan jeg vere med i guilden ? Får spillet i morra og har mammuth key Vi har stoppet rekrutteringen. Men hvis du er over 18år, og kan flytende norsk så send en søknad til [email protected], så vil den bli tatt opp igjen når vi eventuelt trenger fler folk, dvs hvis søknaden holder mål. Søren da jag kan ikke norsk. (viss du ikke forstår at dette er ironi så er det det) Edit dere har vell godt av en mammuth til. Endret 27. mai 2008 av head_hunter
M@R7!N Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jo mer jeg leser denne tråden jo større inntrykk får jeg av at mange av medlemmene i the axemen er "too cool for school" Jaja, er enig i at man kan velge hvem man vil drepe ettersom dette er poenget med ffa-pvp servere, men å løpe rundt å drepe folk 20 leveler udner deg blir som å drepe en lam fyr i cs. Hvordan i all verden kan det være kult? Blir omtrent som å drepe afks, whoopidoo, dritstilig.
IntelAmdAti Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 M@R7!N, Tro det eller ei, det er faktisk vanvittig mye morsommere enn det ser ut som.
Loeve Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Spesielt morsomt er det at alle kan sende tells til hverandre. Jeg har sikkert 40 bilder snart
M@R7!N Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Haha, ja, det har jeg faktisk tenkt endel på Fått endel tells i wow fra folk som jeg har drept (En shammy som ganka locken min på lav hp, så jeg svarte med å hevne meg 10 ganger på rad) Da logga tullingen alten på alliance og sa spurte meg hvorfor jeg gjorde det. Gjett om han fikk hørre
Loeve Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ødelegger det ikke mer for spillet at du corpse camper en spiller ti ganger (!) enn at jeg dreper en grå spiller jeg løper forbi? Kvalmende dobbeltmoralsk. Endret 27. mai 2008 av Loeve
oophus_3do Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Jo mer jeg leser denne tråden jo større inntrykk får jeg av at mange av medlemmene i the axemen er "too cool for school" Den "too cool for school" kommentaren får du isåfall utdype litt mer.
AtleBer Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Sånn helt ærlig. Kult at dere har skaffe dere guild city først osv, men er jo ikke noe sånn vedlig stor greie da. Handler om å få med folk til å harveste en del og bruke penger på det. I mitt guild (the einherjar) ble vi ening om å levle først og fremst, før vi begynner å bruke masse tid å penger på guild city. Btw vi har guild city i samma instace som dere(axeman) Gleder meg skikkelig til siege pvp, da skal vi se hva guild som er noe
RamGuy Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Du kan ikke ha Siege Warfare med PvE-byene Er bare byene i Border Kingdoms som kan bli brukt til Siege Warfare, og det er bare et maks antall guilds som kan ha en PvP-by omgangen..
AtleBer Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Du kan ikke ha Siege Warfare med PvE-byene Er bare byene i Border Kingdoms som kan bli brukt til Siege Warfare, og det er bare et maks antall guilds som kan ha en PvP-by omgangen.. Jeeg veit jo det da Men takk for info alike vell
oophus_3do Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Sånn helt ærlig. Kult at dere har skaffe dere guild city først osv, men er jo ikke noe sånn vedlig stor greie da. Handler om å få med folk til å harveste en del og bruke penger på det. I mitt guild (the einherjar) ble vi ening om å levle først og fremst, før vi begynner å bruke masse tid å penger på guild city. Btw vi har guild city i samma instace som dere(axeman) Gleder meg skikkelig til siege pvp, da skal vi se hva guild som er noe Jo ja. Noen prioriterer nok annerledes, men for oss var det å få opp en by ganske viktig. Nå var det jo slik at byene egentlig skulle gi medlemmene bonuser, så der har jo funcom bomma litt. Men det var jo ikke noe vi kunne forutse. Hehe, mener du at dere har planer om å angripe oss? Må du ikke si for meget da, kjipt om én person skaper en guild krig bare på missforståelser.. Hehe, er jo uansett morro da. Det spillet handler om tross alt.
M@R7!N Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Ødelegger det ikke mer for spillet at du corpse camper en spiller ti ganger (!) enn at jeg dreper en grå spiller jeg løper forbi? Kvalmende dobbeltmoralsk. Uten å virke frekk.. Tør jeg spør om du er littegrann tilebakestående? Det er en VELDIG stor forskjell på å ta hevn på en spiller på LIK level som dreper deg på 20% og å drepe lowbies som yter NULL motstand. Vær så snill og vis meg hva som er dobbelmoralsk, O'store øksemann :!: Den "too cool for school" kommentaren får du isåfall utdype litt mer. "Lese whine post gir meg ikke mindre lyst til å ganke, serveren er full, gtfo low lvls <33 " Haha, for en gjeng. Jeg ler litt hver gang enkelte av øksemenn kidsa uttaler seg her. Greit at du prøver å forsvare guildmedlemmene dine, men det blir direkte latterlig å prøve å forsvare enkelte av de dere har i guilden. Virker nytteløst. Endret 28. mai 2008 av M@R7!N
oophus_3do Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Jeg prøver da ikke forsvare noen som helst, jeg ville kun at du skulle utdype dine uttalelser. Det som dog er latterlig, er å gå til personangrep. Greit nok at jeg har vært krass mot enkelte folk, men det er gjerne igjennom en lengre diskusjon hvor jeg har fått observert en persons meninger og uttalelser. Her klarer du å si at folk er latterlig igjennom en singel post. Bravo. Uansett, det ligger noe i det Axemen medlemmet som du quotet over sier. Folk som "whiner" får som oftest ikke være i fred. Dette er som regel folk som absolutt ikke hører hjemme på en PvP server, folk som kanskje joinet denne servere kun for å følge etter sine venner eller sin guild. Folk som rett og slett bruker opp den generelle chatten for å vise sin vrede i ord fremfor det å faktisk prøve å lære noe ut av det å tape i PvP. For som oftest så burde man klare å være våken nok til å kunne overleve hvis man handler kjapt nok, dog dette er noe "whinere" aldri lærer ettersom de bruker mer tid på å kaste ut "sinna ord" i chat, enn å studere combat log etter tapet. En god PvP'er spør heller personen som drepte han om hvilken combo han brukte, hva er hannes spec, og "grats" du var flink. Lær meg. "Whinere" er folk jeg rett og slett vil ha ut av min server. Så er det en jeg vinner over i PvP som kommer med teite kommentarer i "whisper" så skal man ikke se bort ifra at denne personen fort havner i min KOS liste slik at han vil få se tuppen av mitt sverd opptil flere ganger hvor jeg er like spent på hva som kommer min vei i form av verbale utblåsninger, for det er like morsomt hver gang. Det å corpse-campe, low-level ganking osv osv er lovlig på en server, men det er ikke noe vi i The Axemen ser på som god oppførsel og det er noe vi helst ikke vil oppfordre våre medlemmer til å gjøre, dog det finnes unntak.
TheInfamous Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Huk deg til en PvE-server hvis du ikke liker regelsettet på en PvP-server. Noen rettferdiggjør dette (Ganking av lowbies etc.) med at man står fritt til å velge andre servere. Det blir omtrent som å argumentere for at det er ok med pels i kjøttsuppa, siden du jo kunne valgt å kjøpe grønnsakssuppe istedet. Syns de orda der så jævli eter opp henstillinga til Loeve
oophus_3do Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Huk deg til en PvE-server hvis du ikke liker regelsettet på en PvP-server. Noen rettferdiggjør dette (Ganking av lowbies etc.) med at man står fritt til å velge andre servere. Det blir omtrent som å argumentere for at det er ok med pels i kjøttsuppa, siden du jo kunne valgt å kjøpe grønnsakssuppe istedet. Syns de orda der så jævli eter opp henstillinga til Loeve Du er da ikke sikret et godt måltid uten overraskelser selv om du kjøper grønnsakssuppe istedet for kjøttsuppe. Eneste forskjellen er at du risikerer pels i kjøttsuppa, mens du kan riskikere ting som snegler i grønnsakssuppa istedet. Så det blir da helt greit å si at "liker man ikke å bli ganket, så velg PvE server" ettersom man da er sikret det å ikke bli ganket, eller bli servert uforventet PvP som jo folk flest "whiner" over. Hvis man istedet forventer PvP overalt (noe man jo egentlig burde på en PvP server), så skal man fort se at det vil gå mye bedre. Følg med rundt deg og se om du ser folk. Kommer det en high-level fyr, så vik unda, gi han plass nok til at du kan "smette" unna om han utvikler seg til å bli en trussel. Vent med å aggroe NPC'er før risikoen er så liten som mulig, bli kjent med terrenget og plasser deg strategisk for å alltid ha en utvei. Vann f.eks. er noe som redder deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå