Gå til innhold

Vannkjølings sett til asus striker II NSE


Anbefalte innlegg

Ny Pc og tenkte jeg skulle kjøpe vannkjøling for første gang.

Hovedkortet er Asus Striker II NSE med integrert mulighet for vannkjøling.

Har også Nvidia 9800GX2, 4GB DDR3 1600mhz ram, intel prosessor 2.5ghz 1333 quad.

 

Trenger en anbefaling på et godt vannkjølings sett, som da kan kobles først og fremst til hovedkort + CPU. Jeg har ikke satt opp vannkjøling tidligere, men har generall god hardware kunnskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du skal legge så sinnsykt mye vekt på det bildet der. Jeg hadde også lekkasje på mitt kort, men det viste seg bare at det er kvaliteten på slangeniplene som er dårlig. Problemet er at de ikke er tjukke nok, så du må skru jævlig godt til med noen skikkelige slangeklemmer, eller bruke slanger som er litt mindre enn 3/8"

 

Kan også godt hende at han som tok bildet hadde dette problemet, men ikke visste om det. Ikke at jeg vet noe om hvor godt han har sjekket det før han la det ut, men bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Tror ikke du skal legge så sinnsykt mye vekt på det bildet der. Jeg hadde også lekkasje på mitt kort, men det viste seg bare at det er kvaliteten på slangeniplene som er dårlig. Problemet er at de ikke er tjukke nok, så du må skru jævlig godt til med noen skikkelige slangeklemmer, eller bruke slanger som er litt mindre enn 3/8"

 

Kan også godt hende at han som tok bildet hadde dette problemet, men ikke visste om det. Ikke at jeg vet noe om hvor godt han har sjekket det før han la det ut, men bare så det er sagt.

 

Enn bruker fra www.xtremesystems.org, flere som hadde samme problemet der, også på andre kort fra Asus så tror det er blokken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...