Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hey, Lurte på en liten ting. Vi er en gjeng på 4 som har startet og spille AoC men vi har valgt forskjellige "racer"(Folkeslag) Jeg er aquilion eller hva det heter og en av vennene miner noe annet! Er det da mulig for oss og gå sammen og lvl, Instance? Eller er det slik at vi er fiender som ikke kan vere sammen? Håper på et raskt svar Endret 22. mai 2008 av zaltmann
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Bra Så jeg kan adde dem til freinds? Men siden vi er forskjellige "Racer" starter vi langt i fra hverandre? Og kan vi levle sammen heeelt fra start?
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er det ikke factions som skal drepe hverandre? Hvordan kan folk ganke da?
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Er det ikke factions som skal drepe hverandre? Hvordan kan folk ganke da? alle kan drepe hverandre..du kan fks drepe vennene dine i spillet, selv om dere er sammen om levling osv.
Bjonski Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er det ikke factions som skal drepe hverandre? Hvordan kan folk ganke da? alle kan drepe hverandre..du kan fks drepe vennene dine i spillet, selv om dere er sammen om levling osv. Ikke om du er i gruppe med han/henne. Om du dropper gruppen derimot Da er det bare å slå løs.
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Om jeg har forstått classen riktig, sant Barbarian er som en slags dps warrior i wow(hybrid) ?
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Er vel mer som en dps rogue har da jeg forstått.. Barbarian: The Barbarian is one of the most dangerous and feared sights on the battlefield. Their combat style focuses on strength, aggression and relentless assault. Whether wielding two handed weapons that sweep through enemy lines, or fughting with a weapon in each hand, when the opportunity to deliver that devastating killing blow comes, they are ready. Wounding barbarians enrages them, making them stronger and more deadly in battle and their varied array of powerful attacks can knock an enemy senseless, immobilize them or the very ground shake around them. Like other rouges, they excel at sneaking and the arts of ambushing. Synes dette høres ut som en blanding av stealther rouge og dps warrior
pretensiøselns Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Synes dette høres ut som en blanding av stealther rouge og dps warrior Husk at det er kun Solider-klassene som er tanks. Å sammenligne med Warrior fra WoW blir i så måte veldig feil.
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 (endret) Synes dette høres ut som en blanding av stealther rouge og dps warrior Husk at det er kun Solider-klassene som er tanks. Å sammenligne med Warrior fra WoW blir i så måte veldig feil. ok. EDIT: nvm. Fant ut av det..får automatisk 30dager ved account subscription Endret 22. mai 2008 av zaltmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå