Gå til innhold

Ninja gaiden 2 demo. Når?


lyon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg for min del kom jo aldri igjennom førsten.. er vel ikkje hardcore nok for disse spillene... Men det eg klarte var jo über-kult da.. så vurderer å kjøpe denne for morro skyld.. men er en viss fare for at eg kommer til å knuse 360en i frustrasjon da.. så bør vel helst la være..

Lenke til kommentar
Nei, de har lagt til en som er lettere enn ninja dog.. path of the acolyte eller noe, kan velges fra starten av for folk som synes det er vanskelig.. :)

 

Oi såpass.. jaja, bare håper ikke man får exclusive achivements av hver vanskelighetsgrad.. gidder ikke spillet spillet alle de gangene:p

Lenke til kommentar
Oi såpass.. jaja, bare håper ikke man får exclusive achivements av hver vanskelighetsgrad.. gidder ikke spillet spillet alle de gangene:p

 

Det vanlig er vel at hvis man går gjennom spillet på hard så få man de achivements som hører med til easy og medium.

 

Ja det er mulig å lage en Japansk konto. Søk på nettet for du trenger postnummer og telefon nummer.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Så går det ann for meg og lage en japansk konto og teste ninja gaiden 2?

 

 

ja, vist du har japansk xbox live gold

Du trenger ikke Gold for å laste ned og prøve en demo, så fremt det ikke er en Live multiplayerdemo.

 

Bare å opprette en japansk konto, kommer ikke til å koste noen ting :) Eller vente en ukes tid til demoen er ute i Norge også.

Lenke til kommentar
prøvd demoen nå, må si det var utrolig kult og enhver som likte ninja gaiden vil garantert elske dette.. :)

 

hvordan man får tak i demoen: (trengs en dvd og brenner:p) xboxforum

 

Det er forklart på side 3 hvordan man brenner den.

 

Fungerer dette uten å ha endra firmware på DVD-spilleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...