Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sjansen for å komme opp i muntlig?


Anbefalte innlegg

Kom ikke opp i engelsk skriftlig :S

 

Jeg går første året på vidergående,i bilingual klassen. Det er 5 VG1 klasser,det ble trukket ut 15 i min klasse og en annen. Det betyr at det er 3 klasser igjen som ikke ble trukket opp i noen ting. Hvor stor er sjangsen for at jeg kommer opp i muntlig?

Endret av Luna91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Buskerud er det ca. 20 % for å komme opp i noe som helst. Jeg vet ikke hvordan det er med ditt fylke, men det blir da iværtfall veldig liten sjanse for at vi kommer opp i muntlig. Dessuten er det mangel på sensorer her så 3. klasse prioriteres, men man bør ikke utelukke at man kommer opp.

 

Selv kom jeg opp i engelsk skriftlig :(

Lenke til kommentar

Samme her. Kom ikke opp i Engelsk skriftlig, dritt altså. Hadde vært deilig å slippe muntlig.. Men håper jeg har flaks og ikke blir trukket ut til muntlig heller.

 

Hos oss var det kun 15 stk. fra én av VG1-klassene. Ganske lite, bedre om det hadde vært noe flere eller litt mer tilfeldig.

 

Hos oss er det 20-25 prosentssjanse for å komme opp til muntlig eksamen. Ikke særlig stor.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Jeg bor i Rogaland. Er sånn 20 % sjangse for å komme opp. Men hater muntlig. Blir så utrolig nervøs... Aldri hatt sånt 48 timers foredrag heller. men det som skjer,det skjer :S Håper jeg ikke kommer opp da. Virker mer logisk at de andre klassene som ikke kom opp i noe blir trukket ut. Men men..

 

De som har kommet opp i skriftlig kommer ikke opp i muntlig. Men jeg kom ikke opp i skriftlig så....

Endret av Luna91
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Sjansen for å komme opp i muntlig på VG1 er minimal, skriftlig også for den del. VG2 og VK2 prioriteres først. Alle lærere sier at muligheten er stor for at de får opp noen i deres fag, men det er bare tull. Jeg har inntrykk av at det er noe som sies for at elevene skal jobbe jevnt frem til slutten.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Sjansen for å komme opp i muntlig på VG1 er minimal, skriftlig også for den del. VG2 og VK2 prioriteres først. Alle lærere sier at muligheten er stor for at de får opp noen i deres fag, men det er bare tull. Jeg har inntrykk av at det er noe som sies for at elevene skal jobbe jevnt frem til slutten.

 

Akkurat! Men,takk igjen :)

Lenke til kommentar
Hos oss fungerer det slik at de som har kommet opp i skriftlig ikke kan komme opp i muntlig. Er det ikke sånn for alle?

 

Nei! Eg snakka med læraren min i dag, og han sa at munnleg og skriftleg eksamen er HEILT uavhengige frå kvarandre. Dersom eg hadde kome opp i skriftleg engelsk i dag(noko eg ikkje gjor :D ), hadde ikkje sjansen for å kome opp i munnleg vore mindre. Eksamensreglementet er jo det same over heile landet sidan vi bruker same læreplan.

 

Går studiespesialisering i Sogn og Fjordane.

Lenke til kommentar

Jeg går også på en skole i Rogaland, og fikk vite at jeg kom opp i Engelsk skriftlig i går.

 

Rart. Her på min skole i Rogaland er det ikke slik. Kommer du opp i skriftlig, kommer du ikke opp i muntlig.

Ja, er ikke det sånn det skal være da? Men det er mange (lærere også) som sier at det er fullt mulig at de som kom opp i skriftlig, også kan komme opp i muntlig, selv om sjansen er liten, mens andre sier det motsatte. Jeg føler at jeg har fått altfor lite informasjon rundt dette. Det er ikke rart at jeg blir frustrert!

 

Hvordan er det med andre skoler i andre fylker? Noen?

Endret av vanillascented
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...