Mortis360 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Prøver å registrere meg nå, har to forskjellige koder, har prøvd med begge i starten på registreringen. Når jeg kommer inn der man skal fylle ut navn, adresse osv, har kode på "War Mammoth" og "Activation Key". "Age of Conan Europe Pre-order Item: The War Mammoth Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!" "This key is for the Age of Conan European Edition. It includes 30 days of game time beginning on launch day; May, 23rd 2008." Men får ikke opprettet bruker med noen av disse, de fungerer ikke på "Prepayed Card", eventuelt så må jeg kjøpe en måned via VISA ifølge sidene. Noen som vet hva som skjer? ~ Mortis360
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Prøver å registrere meg nå, har to forskjellige koder, har prøvd med begge i starten på registreringen. Når jeg kommer inn der man skal fylle ut navn, adresse osv, har kode på "War Mammoth" og "Activation Key". "Age of Conan Europe Pre-order Item: The War Mammoth Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!" "This key is for the Age of Conan European Edition. It includes 30 days of game time beginning on launch day; May, 23rd 2008." Men får ikke opprettet bruker med noen av disse, de fungerer ikke på "Prepayed Card", eventuelt så må jeg kjøpe en måned via VISA ifølge sidene. Noen som vet hva som skjer? ~ Mortis360 Du måvel ha credit kort for å verifisere kontoen tror jeg, men de skal ikke trekke før du har brukt de 30 dagene some følger med gratis i boksen.
V-by Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Trenger ikke velge kredittkort. Hadde ikke mitt tilgjengelig når jeg registrerte meg. Valgte da noe cash betalingsgreier. Funket som bare det. Etterpå kan du kansellere det, og kjøpe deg gamecard eller hva du vil...
Mortis360 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 (endret) Valgte "Pay By Cash" og da fungerte det. Men når jeg prøver å logge meg inn på selve spillet får jeg "authorization error", hva kan det være for noe rare saker? (Er helt ny innenfor denne type spill!) ~ Mortis360 Endret 22. mai 2008 av Mortis360
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Valgte "Pay By Cash" og da fungerte det. Men når jeg prøver å logge meg inn på selve spillet får jeg "authorization error", hva kan det være for noe rare saker? ~ Mortis360 1.) Spillet er ikke ute enda(Serverene åpner i morgen) 2.) Selv om det funket å velge Pay by Cash, så lenge du enten ikke har et validert kredit kort, eller et valid pre-paid eller har betalt med Pay by Cash, så vil kontoen din være frozen, selv om du har 30 dager gratis.
Mortis360 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Det står under oppstarten av spillet at serverne er oppe fra i dag. Jeg har fått med Activation Key som gir meg 30 dager, fått registrert begge kodene jeg fikk. Her er feilmeldinga jeg får; ~ Mortis360
Swingeling Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det står under oppstarten av spillet at serverne er oppe fra i dag. Jeg har fått med Activation Key som gir meg 30 dager, fått registrert begge kodene jeg fikk. Her er feilmeldinga jeg får; ~ Mortis360 Får samme meldingen...
DNA Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Dere får ikke logget inn fordi dere ikke får spillt før den 23. mai, gash...
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Den meldinga om at alle serverene er online er forbeholdt de med Early Access.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå