Minivarj Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hei. Leser en del spillmagasiner som gamereactor, pcgamer og pc gaming. Kan ikke si jeg er helt fornøyd med nivået på artiklene, uten at jeg kan peke på noe bestemt. Noen som har gode erfaringer med andre magasiner de vil dele?
Tomtruck Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Noen her som abbonerer på disse utenlandske magasinene? Er det i såfall billigere enn å kjøpe på Narvesen? Der er det jo svinedyrt
agskaali Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Utenlandske magasiner er ekstremt billige og det mener jeg.. bare se litt rundt omkring, får det til 200kr i året osv
-kai- Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Liker svenske "Level". Store gode artikler og anmeldelser, samt siste nytt og rykter i et flott design. Forøvrig er siste del av bladet dediker til retrospill (NES, SNES etc) - i forrige nr var det bla.a en stor artikkel om Chrono Trigger. Redaktøren (Tobias) er samme mann som for gamle NintendoMagasinet og PowerPlayer som noen kanskje husker. Også mange andre fra disse bladene er med videre. Endret 22. mai 2008 av -kai-
virulence Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Redaktøren (Tobias) er samme mann som for gamle NintendoMagasinet og PowerPlayer som noen kanskje husker. Også mange andre fra disse bladene er med videre. Tobias er jo en helt. Hans anmeldelse av FFVI(III) fikk meg til å kjøpe det, og det står ennå som tidenes beste spill i min bok.
Essem Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Trenger du noe mer enn Gamer.no, altså? Hvem trenger noe mer enn Gamer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå